تصمیم جدید ساپینتو درباره ارسلان مطهری/ شاید مهاجم استقلال برود!

از طرفی گفته می شود ناکارآمدی سجاد شهبازادا در آن 12 بازی (11 بازی لیگ برتر به اضافه بازی سوپرجام) که گلی نزد، پنالتی نگرفت و پاس گل نداد. نام آن بازیکن در لیست مازاد سرمربی پرتغالی استقلال قرار دارد و اکنون در حال برنامه ریزی برای خروج از این تیم است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

امیر ارسلان مطهری، مهاجم گرمساری تیم استقلال که 21 تیرماه امسال با نشستن در کنار مصطفی آجورلو قرارداد خود را به مدت دو سال با این باشگاه تمدید کرد، اکنون در شرایط متفاوتی نسبت به ابتدای شهریور ماه امسال به مرخصی رفته است. سال

تصمیم جدید ساپینتو درباره ارسلان مطهری/ شاید مهاجم استقلال برود!

مطهری در روزهای پایانی مردادماه متوجه شد که باشگاه استقلال قصد دارد او را از لیست حذف کند تا به جای آن کاوه رضایی به جمع آبی پوشان اضافه شود. در آن زمان گفته می شد رضایی با توجه به اینکه به تازگی از مصدومیت بیرون آمده و آمادگی جسمانی برای ورود به لیگ را ندارد، پس از یک ماه تمرین توانسته به تیم استقلال برود. اما اصرار مطهری برای ماندن در استقلال و تمایل رضایی برای انتقال قرضی به تراکتور (به دلیل مشکلات اقامت دائمش در بلژیک) همگی باعث شد که مطهری در استقلال بماند و در روزهای حساس (در سوپرجام) با هواداران و نساجی بازی کند. . ، بیا سر کار تیمش.

تصمیم جدید ساپینتو درباره ارسلان مطهری/ شاید مهاجم استقلال برود!

اما تنها یکی دو هفته قبل از این دو اتفاق مهم (که در عرض 6 روز برای مطهری رخ داد) خبرهایی مبنی بر جدایی احتمالی این بازیکن در نیم فصل منتشر شد. با توجه به اینکه طبق اتفاقات ابتدای فصل، مطهری به صورت قرضی از این تیم جدا شد و به جای او یک هافبک طراح به جمع آبی پوشان اضافه می شود. اما اکنون اخبار پیرامون مطهری کاملا برعکس است و مطهری مورد توجه ساپینتو قرار گرفت و به فتح الله زاده گفت که تحت هیچ شرایطی برای انتقال قرضی این بازیکن برنامه ریزی نکند.

مطهری در دیدار با هواداران برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و خیلی سریع در دقیقه هشتم بازی پاس مهمی را برای محبی ارسال کرد و پایه تک بر سه امتیاز استقلال شد. . هدف (کسب دو امتیاز پرسپولیس و مقام دوم جدول رده بندی). 5 روز بعد در ترکیب اصلی به زمین باز می گردد و در 11 آبان در دقیقه 52 می تواند کرنر مهدی قیدی را تبدیل به گل کند و برای تیمش قهرمان شود.