تصمیم جدی یحیی برای خداحافظی از نیمکت پرسپولیس/ تلاش درویش برای آغاز مذاکره با گل محمدی

اما نکته مهم در تحولات پرسپولیس این است که فردا (26 خرداد) مجمع این باشگاه برگزار می شود و درویش برای رفتن به ماموریت بعدی خود ابقا می شود.

قرارداد یک ساله پرسپولیس با یحیی گل محمدی تا حد زیادی تکلیف نیمکت نشینان این تیم را مشخص کرده بود تا اینکه شایعاتی مبنی بر پایان سرمربیگری پرسپولیس به گوش رسید و او سرانجام در اولین مصاحبه پس از دبل این شایعات را به طور رسمی تایید کرد.

اما در هر صورت درویش تمام تلاش خود را می کند تا یحیی گل محمدی را برای یک سال دیگر سرمربی این تیم نگه دارد تا اولین چالش خود را با رفتن سرمربی تیم قهرمان تجربه نکند.

اما پیگیری های دیگر خلاف این فرضیه را تایید می کند. بر این اساس گل محمدی تصمیم جدی برای خداحافظی از نیمکت پرسپولیس گرفته و قصد دارد برای فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس نباشد.

اما اگر یحیی بر جایگاه فعلی خود پافشاری کند، درویش برای چالش بزرگ انتخاب جانشین گل محمدی آماده خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از این صحبت ها شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می کردند که یحیی برای گرفتن امتیاز بیشتر از مدیریت باشگاه این اظهارات را مطرح کرده و قصد دارد نقل و انتقالات را به این شکل به نفع تیمش اصلاح کند.

او قصد دارد در چند روز آینده با یحیی گل محمدی جلسه ای برگزار کند و او را برای ادامه حضور در پرسپولیس راضی کند. شاید این مهم ترین ماموریت مدیرعامل پرسپولیس باشد که البته شاید در شرایط فعلی شانس چندانی برای موفقیت آن نباشد.