تصمیم جراحی آراوجو؛ جام جهانی از دست رفت

پیش از این، ساموئل اومتیتی ​​ترجیح داد در سال 2018 عمل جراحی انجام ندهد و با تیم فرانسه در جام جهانی حاضر شود. او با فرانسه قهرمان لیگ شد، اما از فصل 19-2018 به دلیل مصدومیت های پشت سر هم نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد. اخیرا آنسو فاتی نیز از جراحی انصراف داده و هنوز نتوانسته فرم خوب خود را به دست آورد. در نهایت تصمیم نهایی با آرائوخو خواهد بود و فعلا نظر او جراحی است. به هیچ وجه به نظر نمی رسد آرائوخو بتواند قبل از 30 دسامبر و بازی مقابل اسپانیول به زمین بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالد آرائوخو اکنون تصمیم به جراحی زانو گرفته و قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.

تصمیم جراحی آراوجو؛  جام جهانی از دست رفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جمعه گذشته در دیدار دوستانه اروگوئه و ایران بود که رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا در ثانیه 25 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. به رباط پای راستش نتایج اولین آزمایشات روی ناحیه آسیب دیده شدت آسیب دیدگی را نشان داد و او اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا بازگشت تا تحت مراقبت پزشکان باشگاه قرار گیرد.

به گزارش موندودپورتیوو، امروز جلسه ای با تیم پزشکی آرائوخو، ژاوی و بارسا در کمپ خوان گمپر برگزار شد تا مشخص شود که آیا این بازیکن تحت عمل جراحی قرار می گیرد یا با فیزیوتراپی بهبود می یابد. به گفته این منبع موثق، آرائوخو ترجیح می دهد جراحی شود و این به معنای از دست دادن جام جهانی برای او خواهد بود. او باید در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گیرد. با این حال پزشکان تیم ملی اروگوئه از آراوخو خواستند که تحت عمل جراحی قرار نگیرد اما در بارسلونا ترجیح می دهند این بازیکن عمل شود. این دومین مصدومیت آرائوخو در این ناحیه است و در بارسلونا می ترسند در صورت انجام فیزیوتراپی، در طول فصل دوباره مصدوم شود.


سرویس خبر شماره: 1845363
4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:37 |
47.1 هزار |

13نقطه نظر

ادعای Mondeportivo؛