تصمیم ظالمانه و باورنکردنی درباره مسی/رد کردن لئو برای باز کردن فضا برای بازیکنان جدید!

این در حالی است که مذاکرات قرارداد با مسی و راموس به بن بست رسیده و هنوز تصمیم رسمی برای آینده آنها گرفته نشده است. قرارداد هر دو ستاره در تابستان امسال تمام می شود، در حالی که قرارداد قرضی هوگو اکیتکه نیز در حال اجراست و او می تواند به باشگاه ریمز بازگردد. علاوه بر این، بسیاری از ستاره های سابق تیم اصلی با قراردادهای قرضی باشگاه را ترک کرده اند. هر هشت بازیکن می توانند به طور دائم توسط باشگاه به فروش برسند، اگرچه ترتیب دادن یک خروج دائمی با توجه به دستمزد آنها می تواند دشوار باشد.

رهبران لیگ فرانسه با شکست هفته گذشته مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفتند. اکنون آنها قصد دارند تیم خود را برای کاهش شدید تولید و رعایت مقررات مالی بازسازی کنند. آنها در وضعیت نامطمئنی قرار دارند و تیمشان کم کار است و در این فصل مشکلات زیادی برای مصدومیت داشته اند. آنها بازی را در مونیخ با مدافع 17 ساله الچدایله بیتشیابوی و وارن زایر امری هافبک 16 ساله در پایان مسابقه به پایان رساندند.

لیونل مسی

در میان آنها، کیلور ناواس، دروازه بان ناتینگهام فارست، کالین داگبا (استراسبورگ)، عبدو دیالو (آر بی لایپزیگ) و لیوین کورزاوا (فولهام)، و همچنین جولیان دراکسلر (بنفیکا)، لئاندرو پاردس (یوونتوس)، جورجینیو وینالدوم (رم)، مدافعان ناتینگهام فارست هستند. ) و مائورو ایکاردی (گالاتاسرای) حضور دارند.

این باشگاه قصد دارد تیم خود را رشد دهد تا مسیر وسیع تری از رده های جوانان تا تیم بزرگسالان ایجاد کند، در حالی که این انگیزه با شکست های آنها تقویت شده است. این سناریو آنها را مجبور به توقف مذاکره برای برخی قراردادها و همچنین استقبال از پیشنهادات بازیکنان در حاشیه تیم اصلی کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با این حال، گزارشی از مجله اکیپ حاکی از آن است که تعدادی از بازیکنان ممکن است در تابستان امسال از این باشگاه جدا شوند. گفته می شود هافبک های کارلوس سولر، رناتو سانچز و فابیان رویز آینده نامشخصی دارند، در حالی که انتظار می رود خوان برنات، مدافع چپ نیز جدا شود.

پاری سن ژرمن مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی و سرخیو راموس را به تعویق انداخته است زیرا آنها به دنبال کاهش هزینه ها هستند و انتظار می رود هر دو بازیکن تابستان امسال باشگاه را ترک کنند. باشگاه فرانسوی پس از جریمه شدن 10 میلیون یورو برای حساب های خود در فصل 2020-21 و تعلیق برای تخلفات بیشتر از 45 میلیون یورو، نگران است که در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض بیشتر بازی جوانمردانه مالی (FFP) با تحریم های بیشتری روبرو شود.