تصمیم عجیب رهبر لیگ یک در مورد سرمربی

مدیران باشگاه شمس آذر قزوین در خصوص وضعیت کادرفنی خود تصمیمات عجیبی می گیرند.

تصمیم عجیب رهبر لیگ یک در مورد سرمربی

حالا با تغییری که در تیم شمس آذر قزوین ایجاد شد، سرنوشت لیدر لیگ برتر چه می شود، سوالی است که باید منتظر ماند و متوجه شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844974
01 مهر 1401 ساعت 16:07 |
15.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سلمان تاجدار جانشین مربی موفق

از باشگاه شمس آذر خبر رسیده که مدیران این باشگاه ضمن قبول استعفای سرمربی لیگ برتری، قصد دارند سلمان تاجدار را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کنند. ظاهرا قرار است معرفی تاجدار به عنوان جایگزین دقیق فردا ساخته شود.

دلیل این استعفا بدون شک اختلافاتی بود که بین زقیری و مدیران باشگاه به وجود آمد. با تمام این تفاسیر، انتظار می رفت سران باشگاه شمس آذر با استعفای سرمربی موفق خود که سال گذشته در بدترین شرایط تیم سیتی خود را از خطر سقوط نجات داد و در نهایت به رتبه تک رقمی دست یافت، مخالفت کنند. . عجیب است که اخبار بیشتری در این مورد منتشر می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم شمس آذر قزوین کار خود را در لیگ برتر با هدایت سعید تقیحی مربی جوان و باتجربه آغاز کرد. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که شمس آذر که یکی از تیم های متوسط ​​لیگ یک است، بتواند شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشد، اما زهیقی موفق شد از پنج بازی اول لیگ یک 13 امتیاز بگیرد و صدرنشین شود. از رقابت .

مدیریت شمس آذر موجی از امید را برای فوتبالدوستان قزوینی ایجاد کرده بود تا بتوانند در فصل آینده لیگ برتر نماینده داشته باشند. در این شرایط پس از پیروزی مقابل شهرداری همدان، سعید زهی اهل قزوین و مشتاق عمل موثر برای فوتبال شهرش از سمت خود استعفا داد.