تصمیم عجیب مورینیو; دیبالا در زمان گرم کردن به خط ضربه زد

هنوز مشخص نیست که دلیل تصمیم مورینیو مصدومیت دیبالا در زمان گرم کردن رم بوده است یا اینکه سرمربی جالوروسی به دلیل دیگری این تعویض را انجام داده است.

پائولو دیبالا که در بازی امشب مقابل آتالانتا در ترکیب رم حضور داشت، در جریان گرم کردن تیم رم از ترکیب کنار گذاشته شد تا نمانیا ماتیچ جایگزین او شود.

تصمیم عجیب مورینیو;  دیبالا در زمان گرم کردن به خط ضربه زد

در حالی که ژوزه مورینیو پیش از این بازی نام پائولو دیبالا را در لیست نهایی تیمش قرار داده بود، در حالی که شاگردان جالوروسی قبل از شروع بازی در این ورزشگاه بدن خود را گرم می کردند، تصمیم مورینیو در مورد ستاره آرژانتینی به جای نمانیا ماتیچ برای رم تغییر یافت. زمین از ابتدا

لیست رم برای بازی امشب که نام دیبالا در آن به چشم می خورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تماشاگران حاضر در ورزشگاه المپیک رم پیش از آغاز دیدار امشب رم و آتالانتا شاهد اتفاق عجیبی بودند.

دیبالا در این فصل عملکرد درخشانی برای تیم مورینیو داشته است و در 6 بازی سری آ برای جالوروسی سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844319
27 سپتامبر 1401 @ 9:06 ب.ظ
4.3K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

با شروع بازی دو تیم، پس از دقایقی مشخص شد که مورینیو از لورنزو پگرینی خواسته تا در غیاب دیبالا و ورود نمانیا ماتیچ به زمین بازی پیش برود و در کنار نیکولو زانیولو خط حمله رم را تشکیل دهد. و تامی آبراهام