تصمیم غیرمنتظره بارسا؛ انتخابی عجیب برای کاپیتانی!/ افتخار بزرگ برای جوان 24 ساله

اگر سیستم انتخاب کاپیتان بر اساس تاریخ در بارسا باقی بماند، علاوه بر سه بازیکن ذکر شده، عثمان دمبله نفر چهارم این لیست خواهد بود، اما این گزارش ها ادعا می کنند که بر اساس تصمیم ژاوی، آرائوخو اصلی ترین گزینه است. کاپیتان چهارم به جای او خواهد بود.

این مطلب را نیز بخوانید: ماجرای جدید بازگشت مسی به بارسلونا در شب قهرمانی/ پیام ویژه رئیس جمهور به لئو به درخواست هواداران + فیلم



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا هنوز در یک دوره انتقال است و پس از پایان نسل طلایی خود، نتوانسته است به نسل جدیدی برسد که با آن ستاره های درخشان هم سطح باشد.

اما رسانه های کاتالونیا می گویند ژاوی قصد دارد این سنت قدیمی را تغییر دهد. بر اساس این گزارش ستاره جوانی که با این حرکت ژاوی شانس بالایی برای کاپیتان شدن دارد رونالد آراوخو مدافع اروگوئه ای است. گفته می شود او فصل آینده یکی از کاپیتان های این تیم خواهد بود.

یکی از عوامل اصلی انتخاب آرائوخو برای شروع این تحول، شخصیت خاص او بود. او بارها تعهد جدی خود را به باشگاه نشان داده است و این توانایی را دارد که در شرایط سخت تیم را به پیش ببرد.

اکثر ستاره های فعلی بارسلونا در پایان دوران فوتبالی خود قرار دارند و کادر فنی و مدیران این باشگاه می ترسند که اگر روند انتقال به سرعت انجام نشود، در آینده میان مدت برای هدایت تیم در زمین با مشکل مواجه شوند.

به عنوان مثال جدایی کاپیتان سرخیو بوسکتس در تابستان امسال را در نظر بگیرید. پس از او، ستارگانی که بیشترین احتمال را برای بستن بازوبند کاپیتانی دارند به ترتیب سرجی روبرتو، جوردی آلبا و مارک آندره ترشتگن هستند. در بارسلونا طبق سنت دیرینه بازوبند کاپیتانی به ستارگانی که بیشترین سابقه را دارند تعلق می گیرد و هر بازیکنی که بیشترین سابقه پوشیدن پیراهن تیم را داشته باشد به عنوان کاپیتان اول معرفی می شود.