تصمیم نهایی خمس امروز برای بازی حساس پرسپولیس

سرمربی تراکتورسازی اسپانیا پیش از این نیز به بی کیفیتی چمن ورزشگاه یادگار امام و هفته گذشته که قرار بود بازی دوستانه با رخش خودرو را در این ورزشگاه برگزار کند، به دلیل عدم آبیاری ورزشگاه یادگار امام اعتراض کرده بود. . ، او تصمیم می گیرد تیمش را به بانیان دیزل بفرستد.


سرویس خبر شماره: 1873367
11 مارس 1401 ساعت 06:00
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خمس انتخاب می کند: بنیان دیزل یا یادگار امام؟

با توجه به این سهم، این احتمال وجود دارد که او برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس هیچ ریسکی نکند و تیمش را بر اساس دیزل به میدان بفرستد. البته خمس در طول مسابقاتی که در این ورزشگاه برگزار می شود، ساعتی قبل از مسابقه نیز وارد زمین چمن می شود و بررسی کامل انجام می دهد و با وسواس خاصی نکات خود را به سرمربی تیم منتقل می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز برگزار می شود که قاعدتا می توانست پربیننده ترین بازی هفته باشد اما تصمیم یک سال گذشته از سوی انضباطی کمیته ای که این دو تیم در بازی بدون تماشاگر به مصاف هم می روند دیدارهای خانگی و خارج از خانه باعث شد این دیدار نیز مانند بازی رفت بدون حضور هواداران برگزار شود.

همزمان تراکتورسازی مسابقات خود را با تماشاگران در بزرگ ترین ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می کند اما بازی های بدون حضور هواداران در مجموعه بانیان دیزل و ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می شود. اما تقابل با پرسپولیس برای تراکتوری ها دیداری ویژه است و دو فصل پیش با وجود عدم حضور تماشاگر در یادگار امام برگزار شد.

با توجه به اینکه بازی تراکتورسازی – پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می شود، این احتمال وجود دارد که ورزشگاه کوچکتر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.

تصمیم نهایی خمس امروز برای بازی حساس پرسپولیس

اما اکنون تراکتورها تصمیم گیری در این خصوص را به پاکو خمس سپرده اند و کادر فنی تراکتور پس از بررسی شرایط تصمیم نهایی را خواهد گرفت و با توجه به نیاز به هماهنگی تراکتور با هیات تامین باید نظر خود را به مدیران اعلام کند . امروز. تراکتور اعلام می کند.

1785084