تصمیم نهایی رئال پس از ربودن یورو


سرویس خبر شماره: 2055600
28 تیر 1403 ساعت 12:56 |
2.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

رئال مادرید معتقد است که پس از پاسخ مثبت لنی یورو به یونایتد، دیگر مدافعی با ویژگی های او در بازار وجود ندارد، بنابراین بهتر است خرید نکنید.

تصمیم نهایی رئال پس از ربودن یورو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید روز گذشته خبر تلخی دریافت کرد. لنی یورو ترجیح داد منتظر رئال نباشد و تحت فشار باشگاه لیل به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت داد.

رئال از پرداخت 60 میلیون یورو برای بازیکنی که یک سال از قراردادش باقی مانده بود خودداری کرد و به اولین پیشنهاد 20+10 میلیون یورویی خود پایبند بود. در عوض، یونایتد به لیل 68 میلیون یورو پیشنهاد داد و طبیعتاً این معامله کاملاً به نفع باشگاه فرانسوی بود. لیل آنقدر به این بازیکن فشار آورد که با پیوستن به شیاطین سرخ موافقت کرد.

2055357

رئال که اخیرا رافا مارین را به ناپولی فروخت و ناچو را نیز از دست داد، در حال حاضر داوید آلابا، ادر میلیتائو، خسوس وائجو و تونی رودیگر را در دفاع میانی در اختیار دارد..

به گزارش مارکا، تصمیم باشگاه برای استفاده از اورلین شوامنی در دفاع پس از لغو انتقال یورو زمان بر است و از آنجایی که بازیکنانی با ویژگی های لنی یورو در بازار وجود ندارند، ترجیح می دهند مدافع جدیدی نخرند. علاوه بر این، با درخواست کارلو آنچلوتی، روند تمدید قرارداد با فرلاند مندی نیز تسریع خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی