تصمیم نهایی رم: ام آر آی دیبالا به تعویق افتاد


سرویس خبر شماره: 1847621
19 اکتبر 1401 @ 13:56 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر


روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که رم تصمیم گرفت ام آر آی پای این بازیکن را به جای امروز به روز چهارشنبه موکول کند تا تصویر واضح تری از وضعیت او به دست آورد.
ملی پوش آرژانتینی صبح روز دوشنبه تحت آزمایش های اولیه پزشکی قرار گرفت، اما پزشکان به دلیل مایع و تورم پای راست او نتوانستند ماهیت دقیق آسیب دیدگی و مدت زمان بهبودی آن را تخمین بزنند.
از این رو تیم پزشکی رم تصمیم گرفت برای درک بهتر شرایط و اعلام زمان دقیق غیبت این بازیکن از زمین مسابقه، تست نهایی و مفصل را به روز چهارشنبه موکول کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سران باشگاه رم تصمیم گرفتند گرفتن عکس ام آر آی پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی را به فردا موکول کنند.

تصمیم نهایی رم: ام آر آی دیبالا به تعویق افتاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیبالا در دیدار یکشنبه شب رم مقابل لچه با گلزنی تیمش که منجر به پیروزی جالوروسی شد، مصدومیت خود را پیدا کرد.
ژوزه مورینیو در کناره‌ها نگران به نظر می‌رسید و پس از بازی تایید کرد که این بازیکن دیگر نمی‌تواند در سال 2022 برای این تیم به میدان برود و نگرانی‌ها در مورد شدت مصدومیت ستاره آرژانتینی را افزایش داد.
بسیاری بر این باورند که ممکن است مصدومیت دیبالا آنقدر جدی باشد که نتواند تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی 2022 همراهی کند و این خبر بسیار بدی برای خود این بازیکن و تیم ملی این کشور است.