تصمیم نهایی مالک اینتر در مورد اینزاگی اعلام شد


سرویس خبر شماره: 1814374 |
مارس 17, 1400 در 4:59 بعد از ظهر |
581 |

0نظرات

تمدید قرارداد سیمونه؛

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به زودی قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

به نظر می رسد استیون ژانگ رابطه بسیار خوبی با سیمونه اینزاگی دارد و از عملکرد این مربی در ماه های اول حضورش در این باشگاه چه در داخل و چه خارج از زمین لذت برده است. مالک چینی اینتر به همراه کاروان تیم به لیورپول سفر کرد و در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یورگن کلوپ در کنار بازیکنان اینتر خواهد بود. دستمزد اینزاگی نیز طبق قرارداد جدید از 4.5 میلیون یورو در هر فصل به 5 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

اینتر زیر نظر مربی به دو هدف اول خود در این فصل دست یافت، قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا. نراتزوری نیز با دو امتیاز کمتر از رقیب میلان در رتبه دوم سری آ قرار دارد و یک بازی کمتر انجام داده است. اینتر به دنبال کسب دوباره اسکودتو در پایان فصل و پیوستن ستاره دوم به لباس خود است تا بیستمین قهرمانی خود در لیگ ایتالیا را رقم بزند.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی غیرمنتظره آنتونیو کونته بود که سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو، تابستان گذشته قراردادی دو ساله با نراتزوری امضا کرد. اما نتایج این تیم در این فصل، مالک باشگاه استیون ژانگ را متقاعد کرده است که به سرمربی اینتر تمدید کند. روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد سیمونه اینزاگی به احتمال زیاد به زودی قرارداد خود را با اینتر تا سال 2024 تمدید خواهد کرد و احتمال تمدید قراردادش برای یک فصل دیگر وجود دارد.