تصمیم نهایی مسی اعلام شد; به بارسا برنگرد!

سایت خبری آرژانتینی TyC Sport نیز مدعی شده است که سران پاری سن ژرمن ممکن است از بند تمدید قرارداد این بازیکن برای یک سال دیگر استفاده کنند و در پایان فصل آینده قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کنند تا او نیز بتواند به حضور خود در این باشگاه ادامه دهد. پارک دو پرنس
این در حالی است که مسی در هفته های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. هواداران پاری سن ژرمن که منتظر جذب بازیکنانی مانند او، سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما و اشرف حکیمی برای تحقق رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودند، پس از حذف از مرحله یک هشتم نهایی خشمگین شدند.
در اولین بازی پس از باخت به رئال مادرید، آنها به جز کیلیان امباپه، همه بازیکنان پی اس جی را هو کردند و اعتراضات به مسی و نیمار بیشتر شد. آن ها حتی در دیدار این هفته هم که با گل مسی همراه بود و منجر به قهرمانی پی اس جی در لیگ شد، همین روند را ادامه دادند و خیلی ها مدعی شدند که بازیکن تیم ملی آرژانتین از اتفاقات رخ داده و جو ایجاد شده بسیار راضی است. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی تابستان گذشته پس از سال ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست تا در لیگ فرانسه بازی کند.
در طول فصل یک ساله حضور این بازیکن در پاری سن ژرمن، منابع خبری متعدد اسپانیایی بارها از تمایل بارسا برای جذب مجدد این بازیکن و تمایل خود برای بازگشت به نیوکمپ خبر دادند.
از طرفی بازیکنان زیادی از جمله دنی آلوز در هفته های اخیر بارها در مورد بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسا صحبت کرده و از او خواسته اند که در این مورد فکر کند.
اما حالا رسانه های آرژانتینی به نقل از نزدیکان این بازیکن می گویند که مسی تصمیم گرفته تا یک سال باقی مانده از قراردادش در پی اس جی بماند و هرگز تصمیمی برای بازگشت به بارسلونا یا شروع یک فصل دیگر در ابتدای فصل نخواهد گرفت. آینده.
مسی در اولین فصل حضورش در لیگ فرانسه با پی اس جی قهرمان لیگ شد. اما خروج چشمگیر این تیم از لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو روزهای تلخی را برای این بازیکن رقم زد.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی قصد بازگشت به بارسلونا را ندارد.


سرویس خبر شماره: 1821493 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 12:37 |
1,534 امتیاز خبر|

0نظرات