تصمیم ژائو فلیکس از چلسی باید منتظر بماند – صحبت با چلسی

آیا می توانیم همه آنها را در خود جای دهیم؟ باز هم مشکلی نیست که باید نگران آن باشم. این بر عهده مدیر است. آیا مسائلی پیش خواهد آمد؟ البته، این یک باشگاه برتر است، رقابت بزرگی برای زمان بازی وجود خواهد داشت، این اتفاق می افتد. باشگاه‌های برتر برای هر پست به دو بازیکن برتر نیاز دارند، به این معنی که برخی از بازیکنان ناامید می‌شوند، همین طور است.

البته، فلیکس فقط به صورت قرضی خشک است، بنابراین چلسی در حال حاضر هیچ گزینه ای برای خرید او ندارد و باید توافق شود. اما ظاهراً چلسی می خواهد دقیقاً این کار را انجام دهد.

با این حال، من همچنین گفته ام که تا زمانی که فلیکس را در پایان فصل با ما نبینم، نتیجه نهایی خود را در مورد فلیکس نخواهم گرفت – این به من کمک می کند تصمیمم را بگیرم و من مطمئن هستم که باشگاه در حال انجام است. همان

شاید باید تلاش کنیم و قراردادی را برای قرضی او برای یک فصل دیگر با گزینه خرید انجام دهیم. ما نمی دانیم که آیا اتلتیکو آن را می پذیرد یا نه. اما اگر اینطور نیست، پس معامله باید برای ما نیز خوب باشد، شاید از یکی از دو بازیکن برای کاهش هزینه استفاده کنیم.

اما من فکر می‌کنم چیزی که او به ارمغان می‌آورد خاص و منحصربه‌فرد است – او استعداد و سبک بازی مستقیم را به ارمغان می‌آورد، چیزی که ما از زمان ادن هازارد در تیممان از دست داده‌ایم. همانطور که گفتم، حتی فکر نمی‌کنم هنوز بهترین‌های فلیکس را ندیده‌ایم، و او در هر دقیقه‌ای که بازی کرده، عالی نبوده است. اما برای من، نکات مثبت زیادی دیده‌ام، و دیده‌ام که او شروع به ایجاد همکاری‌های خوبی با بازیکنان فعلی‌مان در داخل زمین کرد.

ادن هازارد

اما در نهایت، آنچه که ما در تابستان امسال انجام می‌دهیم، در حال حاضر در پس ذهن من است، بسیار عقب مانده از جذب یک هافبک دفاعی، مهاجم و یک دروازه‌بان جدید – که باید در اولویت اول و مهم‌تر باقی بماند.

یان کروگر/گتی ایماژ

بنابراین برای جمع بندی، من خودم تا تابستان هیچ تصمیم قطعی در مورد فلیکس نمی گیرم. اما در نهایت تمرکز من بر روی انجام اولویت‌های اصلی‌مان نسبت به هر چیز دیگری باقی می‌ماند، بنابراین در حال حاضر حتی واقعاً به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. من به باشگاه و پاتر اعتماد دارم که کار درست را انجام دهند و برنامه ای برای جا دادن همه این بازیکنان و فروش بازیکنان مناسب برای ایجاد فضا در تیم برای انجام این کار دارند. اما در نهایت تا پایان فصل نباید تصمیم نهایی بگیریم و می بینیم که او تا پایان فصل چگونه بازی می کند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelseas-joao-felix-decision-must-wait/ منبع:

اینکه او را بخریم یا نه، در واقع به هیچ وجه اهمیتی نمی دهم، فقط تا زمانی که هنوز اولویت هایمان را انجام دهیم. اگر قرارداد با فلیکس مانع از جذب یک هافبک دفاعی جدید، مهاجم، یک دروازه بان، و یک تیم کاملا مشخص شود، به این ترتیب، نه، ما نباید فلیکس را به خدمت بگیریم. اگر هیچ شانسی ندارد، پس بله، بیایید با فلیکس قرارداد امضا کنیم.

برخی از گزارشات موثق حاکی از آن است که چلسی در حال حاضر مشتاق است تا ژائو فلیکس را با قراردادی دائمی در تابستان امسال به خدمت بگیرد، با یکی از گزارش‌های زیر حاکی از آن است که مذاکراتی بین این باشگاه و اتلتیکو مادرید در حال انجام است.

من فلیکس را دوست دارم و حتی فکر نمی‌کنم هنوز بهترین‌های او را دیده باشیم. او بسیار بدشانس بوده که هنوز گل‌ها و پاس گل‌های بیشتری به نام خود ثبت نکرده است، و چند اینچ گل‌ها را از او گرفته است – ضربه زدن به قسمت اشتباه پست در چند مورد.