تصمیم گرفته شده است؛ رودریگو به رئال مادرید بازگشت

رودریگو نقش مهمی در قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان فصل گذشته داشت و گل های مهم او مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی نقش مهمی در ارتقای لوس بلانکوس به سطح بعدی داشت. او همچنین در نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی دو گل کلیدی به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در پیروزی رئال داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های اسپانیایی از توافق باشگاه رئال مادرید با رودریگو گوس، مهاجم برزیلی این تیم برای تمدید قرارداد به مدت سه فصل خبر داده اند. قرارداد فعلی رودریگو تا سال 2025 اعتبار دارد و با تمدید جدید او تا سال 2028 بازیکن رئال خواهد بود.

رودریگو مهاجم برزیلی رئال مادرید با این باشگاه برای تمدید قراردادش به مدت سه فصل به توافق رسید.

بر اساس گزارش ها، دو طرف بر سر جزئیات به توافق رسیده اند و هفته آینده قرارداد رودریگو به طور رسمی امضا خواهد شد. بند آزادسازی مهاجم برزیلی یک میلیارد یورو خواهد بود. این نشان می دهد که مادرید به هیچ وجه حاضر به از دست دادن رودریگو نیست. این رویه استاندارد در رئال مادرید برای بازیکنانی است که باشگاه قصد دارد برای طولانی مدت نگه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832035
13 جولای 1401 @ 21:30
9 هزار |

هفتنقطه نظر

رودریگو، مهاجم جوان برزیلی در سال 2019 به رئال مادرید پیوست و در سه سال گذشته خود را به عنوان یکی از ستاره های این تیم معرفی کرده است. درخشش رودریگو باعث شده رئال علاقه زیادی به حفظ او داشته باشد. تلاش های اخیر باشگاه برای تمدید طولانی مدت قرارداد او به همین دلیل بود. این تلاش ها اکنون به ثمر نشسته است.