تصور بارسلونا بدون پیکه سخت است

گری لینهکر ستاره سابق بارسلونا به خداحافظی جرارد پیکه از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

تصور بارسلونا بدون پیکه سخت است

به گزارش “ورزه سه”، پیکه شب گذشته در بازی بارسلونا مقابل آلمریا که با برتری 0-2 این تیم همراه بود از این باشگاه و دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن در دوران حضورش در بارسا موفق به کسب افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین قهرمان جام ملت های اروپا و جام جهانی در تیم ملی اسپانیا شد تا یکی از پرافتخارترین بازیکنان سال های اخیر به حساب آید.
او در حالی که بیش از یک سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده بود این تصمیم را گرفت اما شرایط به گونه ای رقم خورد که او به این نتیجه رسید که بهتر است هر چه زودتر با سبزترین مستطیل خداحافظی کند و به فوتبالش پایان دهد. . حرفه بازی کردن


سرویس خبر شماره: 1852095
15 نوامبر 1401 ساعت 10:59 |
992 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گری لینهکر:

شب گذشته، پیکه با تشویق پرشور تماشاگران در ورزشگاه نیوکمپ و در حالی که در جمع هم تیمی هایش اشک می ریخت، برای همیشه از ورزش خداحافظی کرد.
لینه کر که پیش از این پیراهن بارسا را ​​بر تن کرده بود، در توئیتی نوشت: “آخرین بازی جرارد پیکه بزرگ با پیروزی به پایان رسید. تصور تیم بارسلونا بدون او سخت است. چه فوتبال فصل فوق العاده ای است، چه بازیکن بزرگی هستید.”
خداحافظی پیکه با بارسا بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت و بسیاری از کاربران توییتر شب گذشته به این بازیکن ادای احترام کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی