تصویب پروژه ورزشگاه جدید میلان؛ خداحافظ جوزپه مهاتزا؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو باشگاه میلان و اینتر تغییرات پیش بینی شده از سوی شورای شهر میلان در طرح پروژه جدید ورزشگاه سن سیرو را اعمال کرده و موفق به دریافت مهر تایید این شورا شده اند.

استادیوم جدید که در حال حاضر Stadio Di Milano نام دارد با ظرفیت 60000 نفر ساخته شده و شامل فضاهای تفریحی و تجاری بزرگ در اطراف استادیوم است. بر اساس برنامه دو باشگاه، ساخت این ورزشگاه منطقه ای از میلان معروف به سن سیرو را به طور کامل متحول می کند. از جمله اینکه 100 هزار متر مربع فضای سبز در این منطقه ایجاد می شود و 56 درصد از مساحت آن برای ورزش استفاده می شود.

بر اساس این طرح، ورزشگاه فعلی جوزپه مهاتزا تخریب و ورزشگاه جدید در محلی که در حال حاضر پارکینگ ورزشگاه است ساخته خواهد شد. عمده اعتراضات شهر میلان به طرح جدید به تخریب استادیوم تاریخی جوزپه مهاتزا مربوط می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844665
29 سپتامبر 1401 ساعت 9:40 ب.ظ.
10.7 هزار |

9نقطه نظر

پروژه جدید ورزشگاه دو باشگاه میلان و اینتر وارد مرحله جدیدی شده و شورای شهر میلان موافقت خود را برای شروع عملیات ساخت و ساز اعلام کرده است.

تصویب پروژه ورزشگاه جدید میلان؛  خداحافظ جوزپه مهاتزا؟

بر اساس طرح جدید، ورزشگاه مشترک دو باشگاه با ظرفیت 60 هزار نفر ساخته می شود و بیش از 100 هزار متر مربع فضای سبز خواهد داشت. با تصویب شورای شهر، دو باشگاه می توانند عملیات ساخت و ساز را آغاز کنند، هرچند میلان و اینتر اعلام کرده اند که فعلا از دریافت و بررسی نظرات مثبت و منفی شهروندان میلانی خودداری می کنند.