تصویری که تناسب اندام رونالدو/کریستیانو را نشان می‌دهد همچنان مبهم است

با این حال، رونالدو در بازی دوستانه پشت درهای بسته روز دوشنبه مقابل هالیفاکس در ترکیب اصلی حضور نداشت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با این حال، طبق عکسی که در حساب توییتر این باشگاه به اشتراک گذاشته شده، به نظر می رسد که اسطوره سابق رئال مادرید در حال رسیدن به اوج آمادگی است. و شواهد حاکی از آن است که او علیرغم اشتیاق به ترک اولدترافورد در بازی شنبه مقابل برنتفورد در ترکیب اصلی خواهد بود.

باشگاه منچستریونایتد ویدیویی از تمرین بازیکنان منتشر کرد که در آن رونالدو در سرعت دویدن هم تیمی های خود را شکست می دهد. تنهاچ روز یکشنبه فاش کرد که مطمئن است وضعیت بدنی رونالدو بهتر خواهد شد. سرمربی هلندی گفت: این کار زمان می برد. او فقط یک هفته است که تمرین می کند. او باید بیشتر تلاش کند تا بدنش به فرم باشد. این بازی به او کمک خواهد کرد و هفته آینده بهتر خواهد شد.”

کریستیانو رونالدو 37 ساله همچنان در تلاش است تا شیاطین سرخ را ترک کند و به باشگاهی برود که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. و هم تیمی هایش هم به همان اندازه از این وضعیت خسته شده اند.

تصویری که تناسب اندام رونالدو/کریستیانو را نشان می‌دهد همچنان مبهم است

او به دلیل مشکلات خانوادگی در تور پیش فصل باشگاه شرکت نکرد اما برای بازی مقابل رایوایکانو بازگشت. اما او در بین دو نیمه تعویض شد و قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد و باعث عصبانیت هواداران شد. با وجود اینکه آنتونی مارسیال مصدومیت جزئی داشت، رونالدو در بازی مقابل برایتون همچنان در ترکیب اصلی نبود و در نیمه دوم به زمین رفت. تنهاچ بعداً توضیح داد که به دلیل شرایط بدنی اش 90 دقیقه بازی نکرد.