تصویر عجیب مسی پس از تعویض در دقیقه 87

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تصمیم کریستوف گوتیه برای جانشینی او در دیدار مقابل موناکو را دوست نداشت.

تصویر عجیب مسی پس از تعویض در دقیقه 87

در همان زمان، تصمیم گالتیه واکنش هایی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی برانگیخت. یکی از هواداران مسی در توییتر خود نوشت: کیلیان امباپه آخرین بازی تاریخ را ارائه کرد اما مسی تعویض شد.هاهاها.
کاربر دیگری با اشاره به ناراحتی مسی از این اتفاق گفت: مسی مدتی است که عالی بازی می کند در حالی که امباپه و سایر بازیکنان افتضاح هستند اما آیا مسی تعویض می شود؟ دیگر حرفی ندارد.
یکی دیگر از هواداران این بازیکن آرژانتینی با اشاره به امتیاز ضعیف امباپه در بازی دیشب و عملکرد قابل قبول مسی، نوشت: با وجود این گل ها، این مسی بود که از زمین خارج شد! نه امباپه.”
PSG اکنون با مارسی و لنس 10 امتیاز دارد، لیون نیز با یک بازی کمتر 7 امتیاز دارد و می تواند به این تعداد اضافه کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1840918
07 سپتامبر 1401 ساعت 09:40
1.8K |

0نقطه نظر

واکنش جهانی به تصمیم گوتیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ فرانسه به مصاف موناکو رفت و با تساوی 1-1 به پایان رسید.
آنها تنها این امتیاز را به دست آوردند که موناکو اولین گل آن بازی را به ثمر رساند و توانست آن گل را تا دقیقه 70 حفظ کند و تنها ضربه نیمار به دروازه باعث شد پی اس جی نتواند اولین شکست فصل خود را ثبت کند.
تلاش شاگردان گالتیه برای بازکردن دروازه موناکو در آن بازی بی نتیجه ماند و سرمربی فرانسوی تصمیم گرفت در دقیقه 87 مسی را از زمین بیرون بیاورد و پابلو سارابیا را در سه دقیقه دیگر به زمین بیاورد.
با وجود اینکه زمان زیادی تا پایان بازی باقی نمانده بود، این بازیکن آرژانتینی باز هم واکنش خوبی به تصمیم سرمربی پاری سن ژرمن نشان نداد و چهره روی نیمکت نشان می داد که او از این تصمیم راضی نیست. جایگزین کردم و متوجه نشدم