تظاهرات علیه گل تراکتور: کجا شکایت کنیم؟

امیر صادقی پناه مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان پس از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: واقعا نمی دانیم چه بگوییم. اعتراض خود را کجا باید اعلام کنیم؟ همه از نوشتن، شکایت، مصاحبه و اعتراض خسته شده بودیم، اما به جایی نرسیدیم.

صادقی پناه یادآور شد: سه بازی متوالی به گفته همه کارشناسان شکست خورده ایم. آنها در دو بازی قبلی 4 امتیاز از ما گرفتند و امروز کارشناسان باید نظر خود را بدهند، اما هندی که بازی کرد و داوری نگرفت، 100 درصد به نظر ما بود و امیدوارم این داستان فکری شود. فوری



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: فردا بررسی کارشناسی می شود و می گویند حق پیکان ضایع شد، به ما ظلم شد و تیم جوان پیکان با اشتباه داور نتوانست دوباره نتیجه لازم را کسب کند، اما چه مزیتی دارد. برای ما؟” همه ما از این اتفاقات بسیار ناراحت هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان امروز در حالی مغلوب تراکتور شد که سرخپوشان تبریزی روی یک ضربه ایستگاهی دوباره تنها یک گل به ثمر رساندند. ضربه آزادی که با خطا روی محمدرضا عباسی اعلام شد و البته پیکانی ها معتقد بودند که قبل از آن مهاجم تراکتورسازی با دست هند خطا کرده و داور نادیده گرفته شده است.


سرویس خبر شماره: 1860374
29 دسامبر 1401 در 06:13 ب.ظ
767 امتیاز خبر

0نقطه نظر