تظاهرات هواداران استقلال علیه هلدینگ پرسیک گلف; چرا پرسپولیس را نخریدید؟



اگر فصل گذشته تیم رسانه ای جواد نکونام حضور بازیکنان پرسپولیس بود، حالا با انتخاب نماینده هلدینگ پرسیک گلف در باشگاه استقلال، هیات مدیره این باشگاه به جامعه پرسپولیسی ها تبدیل می شود.

به گزارش خبرروژی، انتخاب های احمد شهریاری مورد تایید هواداران استقلال قرار نگرفت. نماینده هلدینگ که برای اولین بار با اخراج علی خطیر هدایت لیگ برتر را در استقلال برعهده گرفت، محمدحسین ضیایی شاهینی واقعی را به عنوان سرپرست آکادمی استقلال انتخاب کرد و یک مجری سابق ورزشی که از پرسپولیسی ها است به عنوان مربی ارشدش. مشاور. او با نقل و انتقالات همکاری کرد و حالا گفته می شود مصطفی کارخانه را که در مصاحبه هایش علناً از علاقه اش به پرسپولیس خبر داده بود را به عضویت هیئت مدیره استقلال منصوب کرده است.

هواداران استقلال به شدت از این رفتار نماینده هلدینگ گلایه می کنند و در فضای مجازی از علی عسگری می پرسند که چرا جلوی انتخاب های عجیب شهریاری را نمی گیرد؟ امروز در فضای مجازی هواداران استقلال با گلایه از خبر انتخاب کارخانه پرسپولیس به عضویت هیات مدیره استقلال، با کنایه از علی عسگری، رئیس هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرسیدند که شما این همه چیز دارید. علاقه به شخصیت‌های پرسپولیس و اینکه شما در محاصره افراد زیادی از پرسپولیسی‌ها هستید، چرا استقلال را خریدید و چرا از ابتدا پرسپولیس را نخریدید؟

یکی از هواداران استقلال با کنایه نوشت: به لطف علی عسگری و شهریاری، استقلال کانون هواداران پرسپولیس می شود! هلدینگ خلیج پرس، هیات مدیره استقلال را با کانون هواداران پرسپولیس اشتباه گرفت.

همچنین یکی دیگر از هواداران به شوخی در اینستاگرام نوشت: برگردیم به گوشه جمال جواد نکونام که علاقه اش به پرسپولیس در خرید مهرداد محمدی و جذب عکاس و روزنامه نگار پرسپولیسی خلاصه شد. قرمز شد، تعجب نکنید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال