تعلیق قلانوی، جریمه الهی

اما برخلاف انتظار، سرمربی گل گهر سعید الهاوی از سوی کمیته انضباطی محروم نشد و از سوی دیگر این امیر قلانوی بود که در پرونده خود یک جلسه محرومیت تعلیقی را ثبت کرد که یک سال طول می کشد.

با اطلاعیه کمیته انضباطی: در خصوص تخلف گل گهر سیرجان مبنی بر اخطار 7 بازیکن و تخلف امیر قلانوی و سعید الهویی به ترتیب به دلیل تخلف و رفتار غیرورزشی با توجه به کلیه مستندات و محتویات پرونده. اعم از گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات منتسب به افراد فوق قطعی و مسلم شناخته شده است و با استناد به مواد 55، 58 و 64 آیین نامه انضباطی با توجه به ماده 94 این آیین نامه. باشگاه گل له گهر سیرجان به پرداخت 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و امیر قلانویی نیز طی جلسه ای از همراهی محروم و این تیم به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد. او باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

سعید الهاوی نیز به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار جنجالی استقلال و گل گهر که با اخراج ریکاردو ساپینتو و سعید الهوی سرمربی گل گهر همراه بود، کمیته انضباطی حکم سنگینی را برای سرمربی پرتغالی آبی ها ممنوع کرد. 2 جلسه و پرداخت 400 میلیون تومان جریمه محکوم شد و پس از آن همه منتظر اعلام آرای انضباطی کادر سیرجانی بودند.


سرویس خبر شماره: 1848908
26 مه 1401 در 10:16 ب.ظ.
10.4K |

6نقطه نظر

آرای مربی گل گهر اعلام شد

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

رأی صادره لازم‌الاجرا بوده و نسبت به جزای نقدی امیر قلعه‌نویی ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر و نسبت به سایر موارد قطعی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با اعلام آرای انضباطی امیر قلعه نویی سرمربی گلگهر یک جلسه محروم شد.

تعلیق قلانوی، جریمه الهی

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار شد و تخلفاتی از سوی امیر قلانویی سرمربی و سعید الهاوی سرمربی تیم گل گهر مبنی بر بداخلاقی و رفتار غیرورزشی با داور انجام شد. .