تعلیق 16 روزه نقل و انتقالات پرسپولیس

منبع: ایران ورزشی



مجله اخبار فوتبال داخلی

چرا کاسیانو نمیاد؟
در کنار کاسیانو، پرسپولیس ابتدا یک مهاجم خارجی هم مد نظر داشت که با پیشنهاد بالاتر اجازه ماندن در باشگاه خودش را پیدا کرد تا تمرکز باشگاه روی کاسیانو باشد، اما هر روز موضوع جدیدی برای او مطرح می شود. در حالی که مدت ها بود هواداران پرسپولیس منتظر خبر رسمی نهایی شدن قرارداد با این بازیکن باشگاه بودند، این اتفاق رخ نداد. باید قبول کرد که بیش از دو هفته است که با خبر شدیم توافقات نهایی با این بازیکن و باشگاهش انجام شده است اما نمی دانیم چرا هر بار مشکل جدیدی مانع نهایی شدن این انتقال می شود. یک بار می گویند مشکل نقل و انتقال پول است، بار دیگر شنیدیم که باشگاه پرتغالی درخواست پول بیشتری کرده و حالا بحث بر سر عدم پرداخت یک سوم مبلغ رضایت نامه اوست، در حالی که برخی می گویند پولی به باشگاه ویزلا پرداخت نشده است. اصلا حساب!
آخر هفته گذشته قائم مقام باشگاه پرسپولیس بار دیگر بر قطعی شدن این قرارداد تاکید کرد و حتی شنیده می شد این بازیکن عصر یکشنبه به تهران می آید اما تا شب گذشته خبری از کاسیانو نبود.


سرویس خبر شماره: 1832975
20 تیر 1401 ساعت 10:21 |
881 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهاجم خارجی چه شد؟ هافبک دفاعی کیست؟

سعید صادقی هفتمین و آخرین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود، اما 16 روز از روزی که با بادیگارد به پرسپولیس سفر کرد و قراردادش را امضا کرد می گذرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این 16 روز همه پرسپولیسی ها منتظر تکمیل لیست خرید یحیی گل محمدی هستند و منتظر خریدهای بعدی هستند اما خبری از باشگاه به گوش نمی رسد.پرسپولیس و به نظر می رسد موتور تندرو درویش و پرسپولیسی‌ها ناگهان متوقف شد و در بن بست گیر کرد.

شما هافبک دفاعی جذب نمی کنید؟
هواداران پرسپولیس روی پست هافبک دفاعی و دفاع چپ هم زوم کرده اند اما در حال حاضر روی پست هافبک دفاعی تمرکز کرده اند. هفته گذشته گفته می شد مذاکرات با رضا اسدی به بن بست رسیده و این بازیکن بیشتر از مبلغ قرارداد فصل قبلش پول می خواهد اما پرسپولیس نیمی از آن پول را به اسدی می دهد. در حالی که گفته می شد اسدی برای همیشه از پرسپولیس جدا شده و دیگر برنمی گردد، محمدی از ادامه مذاکرات با وی خبر داد. در همان زمان بحث جذب احمدرضا زندروح نیز مطرح شد که خیلی سریع رد شد تا تقاضای هواداران برای جذب هافبک دفاعی همچنان پابرجا باشد و نگرانی از این بابت همچنان پابرجا باشد.

این در حالی است که پرسپولیس با دو مدافع میانی، هافبک چپ، وینگر، هافبک راست، هافبک میانی و دروازه بان معروف قرارداد امضا کرد که همچنان در خط حمله که فصل گذشته کمبود آنها را احساس می کردند، مشکل دارند. پرسپولیس برای این پست به دنبال گزینه های خارجی بود و از همان ابتدا کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال را انتخاب کرد، اما این باشگاه بیش از سه هفته است که خود را برای این انتقال آماده می کند و به نظر می رسد او گرفتار شده است. دور باطل .


دومین مهاجم خارجی؟ شوخی می کنی!
در حالی که پرسپولیس قصد خرید کاسیانو آندرخم را دارد و نتوانست مقدمات این انتقال را پیش ببرد، صحبت از خرید دومین مهاجم خارجی هم هست! نکته جالب اینجاست که برخی می گویند تمیروف به همین دلیل به تمرینات آمده است که اگر دومین مهاجم خارجی را بیاورند مردود می شود و می رود اما مشخص نیست چرا باشگاه یا یحیی در این موضوع دخالت می کنند.