تغییرات مهم در لیست ملی با لباس قرمز!

رضا اسدی و میلاد زکی پور به خاطر بازی خوبشان در لیگ برتر پس از جام جهانی با دعوت به تیم ملی در فهرست برتر ایران پاداش گرفتند.

تغییرات مهم در لیست ملی با لباس قرمز!

این دو بازیکن در حالی که یک فنجان قهوه در دست داشتند با لباس قرمز همراه با روزبه چشمی که یکی از مهم ترین گل های تاریخ ایران را در جام جهانی چند ماه پیش به ثمر رساند و خوش خلقی شان وارد زمین تمرین شدند. در چهره آنها مشخص بود



مجله اخبار فوتبال داخلی

میلاد زکی پور و رضا اسدی شاید دو مورد از مهم ترین تغییرات در فهرست ایران باشند. اسدی که پیش از این در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی بازی می کرد، در این فصل به یکباره در پست مهاجم گلزن ظاهر شد و حالا با 8 گل، معمایی برای قلعه نویی و تیم ملی است و باید دید نقشی که او در پیراهن ایران بازی خواهد کرد.

1834079


سرویس خبر شماره: 1896718
مارس 29, 1401 @ 10:15 صبح
نمایش 3K |

1نقطه نظر

میلاد زکی پور که فصل قبل در گل گهر شاگرد قلعه نویی بود، در ادامه بازی های خوب خود در سپاهان نیز با دعوت به تیم ملی رقیبی سرسخت برای دیگر مدافعان چپ این اردو بود.

امیر قلعه نویی در اولین لیست خود نفراتی را به تیم ملی دعوت کرد که در تیم های لیگ خود خوش درخشیده اند و اکنون شانس زیادی برای حضور در مسابقات تیم ملی دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حواشی جالب صحبت های امیر قلانوی درباره توجه به لیگ با لژیونرها این بود که سرمربی جدید تیم ملی که تا چندی پیش در قرآن لیگ برتر ایران حضور داشت. روزها پیش، بیش از هر کسی از توانایی های بازیکنان خوب آگاه است. در فوتبال ایران است.