تغییرات گسترده در گروه معاونین استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد، در اوایل فعالیت خود، محمدحسین زرندی را به عنوان معاون ارتباطات و رسانه و فرشید سمیعی را به عنوان معاون حقوقی حفظ کرد.

همچنین محمد سررشتری به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر بازاریابی باشگاه استقلال انتخاب شد. سرشتی پیش از این مدیریت رسانه و روابط عمومی باشگاه استقلال را بر عهده داشت.

محمد سرشتداری را می توان نزدیک ترین روزنامه نگار فتح الله زاده دانست. او دو دوره در مدیریت فتح الله زاده به عنوان روابط عمومی و مسئول رسانه استقلال فعالیت کرد و حالا تجربه جدیدی خواهد داشت.

بر این اساس مرتضی موسوی زنوز به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و مدیر اجرایی باشگاه استقلال منصوب شد. وی پیش از این مسئولیت های مدیریتی مختلفی در باشگاه های لیگ برتری مانند استقلال و تراکتور داشت.

موسوی‌نوز یکی از دوستان قدیمی فتح الله زاده است. او در نشریات زیر نظر فتح الله زاده همراه او بود و بعدها در استقلال و تراکتورسازی در سمت های مختلف فعالیت کرد.

حکم دیگری از فتح الله زاده برای سید مهدی علوی است. علوی که پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی باشگاه استقلال و استاد دانشگاه را بر عهده داشت، اکنون بار دیگر مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی را بر عهده خواهد گرفت.

سید مهدی علوی با باشگاه های مختلف برای بحث و بررسی مسائل فرهنگی همکاری داشته است اما از قدیم الایام رابطه او با فتح الله زاده و استقلالی بهتر بوده است. حالا به استقلال برگشته است.


سرویس خبر شماره: 1856112
7 دسامبر 1401 ساعت 17:12 |
16.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چهار نفر از فتح الله زاده مجرم شناخته شدند

مدیرعامل استقلال با این حال طی احکامی جداگانه 4 مدیرعامل و نایب رئیس این باشگاه را در تعطیلات لیگ برتر منصوب کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال دوشنبه شب در 4 حکم جداگانه لیدرهای جدید این باشگاه را معرفی کرد.

تغییرات گسترده در گروه معاونین استقلال

فتح الله زاده با صدور حکم دیگری امیرحسین (داوود) قاضی نور را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب کرد تا جانشین اجلال نصیری در آن باشگاه شود. قاضی نور پیش از آن در باشگاه های ذوب آهن و فولاد در زمان سعید آذری مسئولیت اجرایی داشت.

امیرحسین (داوود) قاضی نور را بیشتر با سعید آذری دیده بودیم. او از دوستان دیرینه مدیرعامل سابق ذوب آهن و فولاد بود و پس از دوری آذری از فوتبال، مدتی است که به این رشته ارتباطی ندارد تا اینکه به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی