تغییر الهلال از مسی به دوست صمیمی اش/ نقشه سعودی ها تغییر کرد!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از تلاش مدیریت این باشگاه برای تمدید قرارداد با مسی خبر داده است. در حالی که بارسلونا نیز در تلاش است تا اسطوره آرژانتینی را متقاعد کند تا به این تیم بازگردد.

در حالی که این روزها اخبار زیادی از آینده لیونل مسی و حضور او در الهلال به گوش می رسد، حالا برخی رسانه ها و خبرنگاران نزدیک به این تیم عربستانی از خروج آبی ها از ریاض برای عقد قرارداد با فوق ستاره این تیم خبر می دهند. دنیای فوتبال

سایت عربستانی اسپورت در این رابطه نوشت که هیئت مدیره باشگاه الهلال به ریاست فهد بن نافل تصمیم به فسخ قرارداد با لیونل مسی اسطوره آرژانتینی گرفت. مسی 35 ساله تا 30 ژوئن 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. اما طرفین برای تمدید آن به توافق نرسیدند.

همزمان با پایان قرارداد کاپیتان تیم ملی آرژانتین با تیم پاریسی، باشگاه الهلال پیشنهادی تاریخی به اسطوره آرژانتینی ارائه می کند. عربستان سعودی اسپورت نوشته است الهلال آماده است برای یک فصل مبلغ باورنکردنی 300 میلیون یورو به مسی بپردازد.

در همین زمینه، عیسی المسمار، روزنامه نگار ورزشی و نزدیک به باشگاه الهلال، پس از ضعیف شدن شانس حضور مسی در عربستان سعودی، از انصراف مدیریت قهرمان آسیا از عقد قرارداد با مسی خبر داد.

عربستان سعودی اسپورت در نهایت نوشت: لازم به ذکر است که گزارش های داخلی و بین المللی تایید می کنند که بازیکن بزرگی که الهلال به دنبال جذب او به جای لیونل مسی است، جادوگر برزیلی، نیمار جونیور، وینگر پاری سن ژرمن است. . پیش از این صحبت هایی درباره حضور سرخیو راموس در این تیم مطرح شده بود.

این مطلب را نیز بخوانید: گزینه های مختلف برای قرارداد جدید مسی و بارسلونا; از درآمد بازی خداحافظی تا دستمزد مناسب!/ آیا لئو وسوسه بازگشت؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این خبرنگار ورزشی خاطرنشان کرد: مسئولان الهلال در حال حاضر به دنبال جذب یک بازیکن بزرگ بین المللی در نقل و انتقالات تابستانی هستند.