تغییر بزرگ برای کیلیان امباپه رونمایی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شماره 10 تیم فرانسه اولین تمرین خود را به عنوان کاپیتان این تیم روز سه شنبه در مرکز ملی فوتبال کلرفونتن در حضور 400 هوادار انجام داد. بازیکنان تیم فرانسه با شور و شوق و لبخند در مقابل هواداران حاضر شدند و با آنها عکس گرفتند. فرانسه روز جمعه در دیدار مقدماتی یورو 2024 مقابل هلند در خانه و در ورزشگاهی مملو از جمعیت بازی می کند و روز دوشنبه 27 مارس به مصاف ایرلند می رود. در هر دو دیدار همه نگاه ها به کاپیتان کیلیان امباپه خواهد بود.

کاپیتان جدید تیم فرانسه که جایگزین هوگو لوریس شده بود، در اولین جلسه تمرینی با روحیه خوبی در کنار شومانی و مایک مانیون وارد اردو شد. امباپه به مدت نیم ساعت بدون اینکه از دوستانش تکان بخورد با هواداران خود امضا می گرفت و عکس می گرفت. پس از آن، امباپه تمرینات سبکی را با تئو هرناندز و آدرین رابیو انجام داد.

آنتوان گریزمان به تمرین در کنار امباپه در یک بازی 10-10 در زمینی کوچک (با دروازه بانان) ادامه داد و در عین حال ناامیدی خود را از اینکه کاپیتان نشد پنهان کرد. گریزمان در این تمرین سه گل به ثمر رسانده است که گل اول آن از روی پاس امباپه بود.

همچنین برای جشن تولد 32 سالگی گریزمان، بنر “تولد مبارک” در سکوها نصب شده بود: پایانی زیبا و دلپذیر برای اولین روز تمرین، با غروب زیبا و تشویق بی پایان هواداران.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تشکیل تیم فرانسه با حضور کیلیان امباپه کاپیتان جدید این تیم آغاز شد.

رونمایی از یک تغییر بزرگ برای کیلیان امباپه


سرویس خبر شماره: 1896989
02 فروردین 1402 @ 12:37 |
4.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به عنوان کاپیتان: