تغییر بزرگ در قوانین لیگ ستارگان قطر

از 21 بازیکن دیگر لیست، باشگاه ها مجاز به جذب چهار بازیکن مقیم هستند، اما به شرطی که سن آنها از 28 سال بیشتر نشود. در صورتی که بازیکنی مقیم متولد قطر نباشد و یا بالای 28 سال سن داشته باشد، قرارداد او فقط با تایید کمیته اجرایی فدراسیون قابل ثبت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق قوانین جدیدی که از فصل آینده وضع می‌شود، 28 بازیکن در فهرست تیم خواهند بود که در این میان باشگاه‌ها می‌توانند حداکثر 7 بازیکن خارجی را در لیست خود داشته باشند. نکته جالب در مورد قوانین جدید لیگ قطر این است که تیم ها اجازه دارند در طول مسابقه از 7 بازیکن خارجی خود در زمین استفاده کنند اما به شرطی که هیچ یک از این بازیکنان دروازه بان نباشند و یکی از بازیکنان دروازه بان باشد. ، فقط پنج بازیکن بیگانگان می توانند روی زمین باشند.

همچنین باشگاه های قطری مجاز به ثبت قرارداد تعداد مشخصی از بازیکنان خارجی متولد 2002 (بعد) هستند که در بین این بازیکنان سهمیه جذب دروازه بان نیز وجود دارد. البته همه بازیکنان باید با هماهنگی کمیته اجرایی مسابقات جذب شوند.

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه از پنج بازیکن به هفت بازیکن در فصل 2023-2024 افزایش خواهد یافت.

تغییر بزرگ در قوانین لیگ ستارگان قطر


سرویس خبر شماره: 1939946
05 ژوئن 1402 ساعت 04:30
563

0نقطه نظر

سهمیه خارجی باشگاه ها به 7 بازیکن افزایش یافت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون فوتبال قطر بخشنامه ای به باشگاه های دسته اول و دوم این کشور صادر کرد که در آن قوانین جدید تعداد بازیکنان خارجی و داخلی در لیست تیم های بزرگسالان و امیدهای باشگاه ها اعلام شد. .