تغییر بزرگ مس رفسنجان با حضور شیمبا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نارنجی پوشان رفسنجانی فصل گذشته در شرایطی به عنوان ششمین قهرمانی قابل توجه لیگ برتر دست یافتند که محمد ربیعی در اکثر بازی های فصل از ترکیب 1-2-4-3 استفاده می کرد و در بیشتر اوقات از ترکیب استفاده می کرد. منشا یا مجید علیاری. به عنوان یک مهاجم هدفمند سود ببرید.
با این حال در بازی های تدارکاتی شاهد تغییراتی در فهرست مس رفسنجان بودیم که در هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم مقابل نساجی مازندران تکرار شد و محمد ربیعی تصمیم جسورانه ای گرفت. بر این اساس نارنجی پوشان رفسنجانی با ترکیب 2-1-4-3 به مصاف شاگردان حمید مطهری رفتند تا مشخص شود ربیعی قصد دارد در فصل جدید تیمش را با دو مهاجم وارد میدان کند.


سرویس خبر شماره: 1838698
25 مرداد 1401 در 22:13 |
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

حساب ویژه در مورد زوج برزیلی-نیجریه ای;

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اضافه شدن لوسیانو پریرا به بازیکنانی که در اختیار دارد، تحولی چشمگیر در ترکیب و روش بازی تیمش ایجاد کرده است.


البته عامل مهم در اتخاذ این تصمیم جسورانه از سوی ربیعی و تهاجمی شدن تیمش با جذب لوسیانو پریرا این است که سرمربی جوان تیم فوتبال مس رفسنجان روی زوج او و گادوین حساب ویژه ای باز کرده است. مشا در فصل جدید.

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته نخست را با تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان به پایان رساند، تک گل این تیم با پاس دقیق حسن جعفری و ضربه سر دیدنی شیمبا به ثمر رسید و حالا بازیکنان این تیم تجربه این تیم در هفته اول به ترکیب جدیدی دست یافت، این روزها خود را برای رویارویی با گل گهر در دربی کرمان که پنجشنبه در رفسنجان برگزار می شود، آماده می کند.

مهدی حسینی در ترکیب جدید مس رفسنجان یک خط عقب افتاد تا در پست هافبک دفاعی در کنار فرشید باقری قرار بگیرد. محسن آذرباد نیز پشت سر منشا و شیمبا حضور دارد تا مثلثی زهرآگین در خط حمله نارنجی پوشان رفسنجانی تشکیل دهد. همچنین ربیعی در ترکیب جدید مانند گذشته روی هافبک های کناری خود که جعفری و محمدی مهر در سمت راست و ترکمن و تیموری در سمت چپ و البته پاس گل های آنها هستند حساب ویژه ای باز کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی