تغییر ترکیب اصلی استقلال در دقیقه 90 تکذیب شد


سرویس خبر شماره: 1860430
30 دسامبر 1401 ساعت 07:02 |
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهری: در هتل اعلام کردند فیکس بازی می کنم

مهری در کامنتی که کمی عجیب به نظر می رسد هر گونه تغییر در دقیقه 90 را تکذیب کرد و اعلام کرد که از قبل در ترکیب اصلی بوده است. وی افزود: آیا ترکیب قبل از بازی اعلام نمی شود، حدود دو ساعت مانده به بازی، ترکیب در هتل اعلام می شود و من آنجا بودم.

هافبک جوان استقلال که در این فصل فقط مقابل سپاهان به میدان رفته بود بار دیگر یکی از منتخبان ساپینتو نام گرفت. وی در خصوص تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس گفت: از دقیقه 70 بازی به خواب رفت، ایستگاه ها به نفع پرسپولیس گرفته شد، اما فکر می کنم باید تمرکز بیشتری می کردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این اتفاق در حالی رخ داد که نام مهدی پور در طراحی گرافیکی ترکیب استقلال به چشم می خورد. طبق اعلام کادر فنی استقلال، سعید مهری به جای مهدی مهدی پور در دربی بازی خواهد کرد. باشگاه استقلال با انتشار این متن از انتقال مهری به مهدی پور خبر داد اما عجیب این که هافبک آبی ها احساس می کند از ابتدا می داند قرار است بازی کند.

هافبک استقلالی ها خبر درج نامش در بازی با پرسپولیس در دقیقه 90 را تکذیب کرد.

تغییر ترکیب اصلی استقلال در دقیقه 90 تکذیب شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال ساعتی قبل از دربی با ارسال اصلاحیه ای از تغییر در لیست اصلی خود خبر داد. با این تغییر سعید مهری جای مهدی مهدی پور را گرفت تا در کنار چشمی و رضاوند خط وسط آبی ها را تشکیل دهد.