تغییر ذهنیت رونالدو/کریستیانو؛ یک ستاره متفاوت

ناپولی، دورتموند، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ لیسبون همگی به عنوان مقصد احتمالی کریس ذکر شدند، اما هیچ یک از آنها حاضر به تغییر ساختار مالی خود برای جذب این بازیکن 37 ساله نبودند. حالا میرر نوشته است که ستاره پرتغالی برنامه های خود را تغییر داده است.

بازار نقل و انتقالات بسته بود و کریستیانو رونالدو به جایی نرسید. تمامی تلاش های ستاره پرتغالی برای جدایی از منچستریونایتد به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا بسته شد و در نهایت تیمی پیدا نشد که از عهده پرداخت حقوق نجومی او برآید.

آخرین تیمی که امیدوار بود کریس بتواند او را به لیگ قهرمانان بازگرداند، میلان بود که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات ظاهرا تلاش کرد تا بازیکن پرتغالی را بخرد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

اریک تناخ، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی خانگی 1-0 تیمش مقابل لسترسیتی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس که در آن رونالدو را برای سومین هفته متوالی روی نیمکت نشاند، گفت: من و رونالدو چندین بار با هم صحبت کرده ایم. ما در موضع مشترک هستیم وگرنه الان اینجا نبود. من باید بازیکنان را بر اساس حریف و سبک بازی آنها انتخاب کنم، می توانید ببینید رونالدو در تمرینات چه توانایی هایی دارد. او در تیم جا خواهد گرفت زیرا بازیکن بزرگی است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو در فصل گذشته با 24 گل در تمامی رقابت ها بهترین گلزن منچستریونایتد بود، اما گلزنی او کمکی به تیمش نکرد. منچستریونایتد نه تنها موفق به کسب هیچ جامی نشد، بلکه با ششم شدن در لیگ برتر انگلیس نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این بدان معناست که پس از نزدیک به دو دهه، رونالدو باید مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا را از دور تماشا کند.

این نشریه نوشت که رونالدو از خریدهای اخیر منچستریونایتد مانند کاسمیرو و آنتونی خوشحال است و تصمیم گرفته تا پایان فصل در اولدترافورد بماند و به شیاطین سرخ کمک کند. در همین حال، قرارداد او با یونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد، اگرچه در صورت انتخاب شیاطین سرخ می توانند قرارداد او را برای سال سوم تمدید کنند.