تغییر مسیر ابزار از قطر به ترکیه

وجود خبر در بین اعضای تیم ملی جام جهانی برای تراکتورسازی ها نیز حائز اهمیت بود. این تیم در 5 حضور قبلی تیم ملی در جام جهانی نماینده ای نداشته است. عملکرد قوی اخباری در این فصل و درخشش او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته، آنها را امیدوار کرده بود که قارتال را به عنوان اولین نماینده خود در جام جهانی ببینند، اما با اعلام لیست نهایی کی روش این اتفاق رخ نداد. همچنین برای یک دوره دیگر تمدید شود.

محمدرضا اخباری جدا از درخشش در دیدارهای داخلی، عملکرد خوبی در بازی های آسیایی تراکتورسازی داشته و فصل گذشته را با چهار کلین شیت در شش بازی گروهی لیگ قهرمانان ثابت کرده است. امسال او شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی کی روش داشت، اما هنوز به آن نرسیده است. شاید این خبر کمی تاسف بار باشد که دوران اوج او از سال های اولیه تا امروز مصادف با ظهور دروازه بانانی است که از نظر فنی کمی با یکدیگر فاصله داشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدرضا اخباری در حالی در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت که در بین 25 بازیکن دعوت شده، نام 4 دروازه بان را می بینیم. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و پیام نظام دروازه بانانی هستند که اخباری نتوانست در لیست نهایی کی روش قرار بگیرد. حالا باید به جای قطر به ترکیه برود و در کنار هم تیمی هایش حضور داشته باشد.


سرویس خبر شماره: 1853412
23 نوامبر 1401 ساعت 08:16
2.1 هزار |

0نقطه نظر

انتظار برای اخبار و تراکتورسازی چهار سال تمدید شد

با محرومیت محمدرضا اخباری، باشگاه تراکتورسازی دیگر نماینده ای در این جام جهانی نخواهد داشت.

تغییر مسیر ابزار از قطر به ترکیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا اخباری یکی از نامزدهای حضور در دومین دوره متوالی جام جهانی در فهرست تیم ملی ایران بود. با این حال او مانند روسیه در فهرست نهایی کارلوس کی روش قرار نگرفت و به قطر هم راه نیافت. این بازیکن 29 ساله اکنون باید 4 سال دیگر صبر کند، بنابراین شاید اگر تا آن زمان آمادگی خود را حفظ کند، دوباره برای جامی که دوست دارد به دوران فوتبالش اضافه کند، تلاش کند.