تغییر نسل فوتبال ملی اینگونه است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2048482
25 ژوئن 1403 ساعت 05:23
982 امتیاز خبر

2نقطه نظر

با گذشت زمان ستارگان درجه یک فوتبال ایران از تیم ملی جدا شدند و بازیکنان جدید مدعی ملی پوشان شدند.

تغییر نسل فوتبال ملی اینگونه است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین تمرین تیم ملی قبل از جام جهانی 2018 با حضور چهره های تاثیرگذار فوتبال ایران برگزار شد که در حال حاضر آرمین سهرابیان، علی کریمی، رامین رضاییان و امید ابراهیمی از بازیکنان دارایی های فوتبال ایران هستند. . بقیه به عنوان مربی یا کارشناس فوتبال کار می کنند.

در اردوی نهایی تیم ملی تنها بازمانده های این عکس یعنی رامین رضاییان و امید ابراهیمی که در لیست نهایی جام ملت ها حضور داشتند حضور نداشتند و آرمین سهرابیان نیز در فهرست تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی غایب بود. به دلیل آسیب دیدگی

2043349

با تغییر نسلی که در کمتر از 6 سال در فوتبال ایران رخ داده، چهره های جدیدی مانند محمد قربانی، امید نورافکن در خط هافبک، مهدی قائدی، محمد محبی در خط حمله و بازیکنان مختلف در پست های دیگر در آستانه شکوفایی و رسیدن به بازی اصلی هستند. تیم آنها تیم ملی هستند.

البته شرایط برای حذف کامل تیم ملی ضروری نیست و بازیکنانی که بتوانند جایگزین ستارگان سالخورده شوند در اختیار کادرفنی نیست و با حضور مستمر در اردوهای تیم ملی، تجربه لیگ برتری بیشتری کسب می کنیم. یا لژیونر شدن مسیری منطقی است که در سال های آینده تغییر نسل را کامل خواهد کرد.

تیم ملی ایران در اردوی گذشته بازیکنان جوان زیادی را در کنار خود داشت که البته فرصت کافی برای حضور در زمین نداشتند اما حضور در تمرینات می تواند تجربه خوبی برای این جوانان آینده دار باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی