تغییر پست گلزن استقلال در اصفهان / حساب ویژه ساپینتو برای گلزنی به ذوب آهن

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد که سرمربی استقلال در این خصوص با کوین یاماگا صحبت های خاص خود را انجام داده و احتمال تغییر محل حضور این بازیکن فرانسوی در تیم استقلال از ابتدای بازی یا در جریان این دیدار بسیار زیاد است. .

سه تیم بالای جدول گل گهر سیرجان، پرسپولیس و استقلال تهران امتیاز یکسانی دارند که باعث شد ساپینتو برای عقب نماندن از رقبای اصلی روی سه امتیاز این بازی تاکید ویژه داشته باشد.

یاماگا در بازی های قبلی در پست دفاع راست بازی می کرد اما توانست با سه گل بهترین گلزن تیمش باشد. یمگا هر سه گل استقلال مقابل ذوب آهن را به تنهایی در بازی برگشت به ثمر رساند و از این منظر راه رسیدن به دروازه این تیم را به خوبی می داند و البته ساپینتو هم این را می داند. چرا که سرمربی پرتغالی استقلال از ابتدای ورودش به کادر فنی تیم جدیدش تاکید کرد که فیلم تمام بازی های تدارکاتی استقلال را با دقت تماشا کرده است.

یاماگا در این فصل یکی از بازیکنان ثابت استقلال بوده که از ابتدا در تمامی بازی های این تیم در لیست ثابت حضور داشته و با 710 دقیقه حضور در لیست، بیشترین دقایق بازی را به گفته حسینی و سیلوا برای استقلال دارد. او در کنار محمد محبی با سه گل بهترین گلزن استقلال نیز محسوب می شود. بنابراین به احتمال زیاد در دیدار مقابل ذوب آهن می تواند مهره ای تعیین کننده و تاثیرگذار برای استقلال باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تغییر پست گلزن استقلال در اصفهان / حساب ویژه ساپینتو برای گلزنی به ذوب آهن