تغییر چهره بی صدا با گل سوم پرسپولیس (تصویر)

هواداران می توانستند با کاهش تفاضل گل به رختکن بروند اما پنالتی مسعود شجاعی خراب شد که باعث شد در نیمه دوم نحوه بازی هواداران تغییر بیشتری پیدا کند و تغییرات بی صدا با الهام از یکی از بازیکنان تعویضی او که در نیمه دوم حضور داشت. گل زد. گل اول و شانس برتری پیدا کند و به فینال راه یابد.

امیدهای سرمربی هوادار برای بازگشت مقابل پرسپولیس و صعود به فینال بر باد رفت.

تغییر چهره بی صدا با گل سوم پرسپولیس (تصویر)

در حالی که شاگردان الهامی در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند و نمی توانستند از موقعیت های خود استفاده کنند، سرخپوشان توانستند توسط عیسی آل کثیر روی یک ضد حمله سریع و پاس های متوالی برای سومین بار به گل برسند. که منجر به تغییر چهره شد سکوت و پایان امیدهای او برای سومین تجربه حضور در فینال و ناکام این مربی بود.

1879812


سرویس خبر شماره: 1939952
05 ژوئن 1402 ساعت 06:30
820

0نقطه نظر

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان خاموش در اوایل بازی با پرسپولیس مبهوت بودند و در 10 دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردند تا ادامه بازی دشوار شود، اما توصیه های تاکتیکی الهام گرفته شده شرایط را برای تیمش بهبود بخشید و آنها را در مسیر موفقیت قرار داد. برای بازگشت به بازی و حتی رسیدن به گل اول.

1879813

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی پس از دو قهرمانی با تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران، امید زیادی به کسب این افتخار نزد هواداران تهرانی داشت که نسبت به دو تیم قبلی خود کمتر از دو تیم قبلی خود حمایت کرده بودند و حتی تا یک کدومی هم به این افتخار رسید. به فینال راه یافت اما تیمش دیروز در جدال با پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد.