تقویت بزرگ برای اسلات زیرا غول لیورپول 90 درصد مطمئن است تابستان در آنفیلد می ماند

به نظر می رسد که آرن اسلات پیش از شروع اولین فصل خود در لیورپول، برنامه های پیش فصل خود را تقویت کند.

چند بازیکن قرمز در حال حاضر در مسابقات بین‌المللی یورو 2024 یا کوپا آمریکا دور هستند و در بازی‌های المپیک آتی نیز می‌توان چند ستاره آنفیلد را به نمایش گذاشت.

با این حال، اکنون به نظر می رسد که مو صلاح در کمتر از یک ماه دیگر در بین فوتبالیست هایی نخواهد بود که به پاریس می آیند، زیرا Liverpool Echo گزارش می دهد که اتحادیه فوتبال مصر 90 درصد مطمئن است که مهاجم فوق ستاره در عوض با LFC پیوند خواهد خورد. تور پیش فصل آنها به ایالات متحده آمریکا.

بیشتر بخوانید: “من دارم گوش می دهم …” – جواهر برزیلی وقتی از او پرسیده شد که آیا به لیورپول می پیوندد پاسخ جالبی داد.

بیشتر بخوانید: پرس و جو انجام شد: لیورپول در مورد مهاجم سریع یورو 2024 که فصل گذشته 23 G/A به دست آورد سوال کرد.

لیورپول پیش از این به دلیل برگزاری جام ملت‌های آفریقا که در ژانویه/فوریه برگزار می‌شود، چندین بار مجبور شده بود صلاح را در میانه‌فصل بدون صلاح انجام دهد، بنابراین به نظر می‌رسد که این بازیکن 32 ساله برنده شد. قرار نیست به المپیک برود

تورنمنت در پاریس که خارج از پنجره بین‌المللی فیفا برگزار می‌شود، به مورد قرمزها کمک می‌کند، بنابراین هر گونه تعهدی از باشگاه‌ها برای آزاد کردن بازیکنان خود برای این رویداد حذف می‌شود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در حالی که این مرد مصری در تابستان امسال پس از هفت سال استثنایی در آنفیلد چیز زیادی برای اثبات ندارد، اما همکاری او با قرمزها همچنان بسیار سودمند خواهد بود زیرا سرمربی جدید ما اولین فرصت خود را برای همکاری با تیم به دست آورد. و اجرای ایده هایش را آغاز کند.

چقدر برای لیورپول خجالت آور است که به صلاح اجازه دهد علیرغم اینکه مجبور به انجام آن نشده است، به المپیک برود، اما بعد از آن شاهد مصدومیت او باشیم که باعث می شود بخش قابل توجهی از فصل را از دست بدهد؟

زمانی که بازی‌ها آخرین بار سه سال پیش برگزار شد، LFC از حضور او در توکیو جلوگیری کرد و این حرکت عاقلانه‌ای بود زیرا او کاملاً آزاد بود که در روز افتتاحیه فصل لیگ برتر بازی کند و در پیروزی 3-0 گلزنی کند. در نورویچ

در اینجا امیدواریم که او بتواند تأثیری مشابه داشته باشد (و تیمش به نتیجه مشابهی دست یابد) در بخش دیگری از شرق آنگلیا زمانی که ما به ایپسویچ سفر می کنیم در اولین مسابقه رقابتی اسلات که مسئول سرخ ها در 17 اوت است.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/29/salah-snub-olympics-egypt-liverpool/ منبع: