تقی پور: کمیته انضباطی درباره فخیم تصمیم گیری می کند

سرمربی مس سونگون بر شایعات پیرامون فرهاد فخیم کاپیتان این تیم تاکید کرد: این بازیکن را به دلیل مشکلات انضباطی به کمیته انضباطی باشگاه سپردم. در هر صورت تیم ما در کورس قهرمانی است و در چنین شرایطی نظم حرف اول را می زند. کمیته انضباطی در خصوص فرهاد فخیم جلسه ای برگزار کرد و قرار است با توجه به موارد مطرح شده در این جلسه تصمیم نهایی در مورد وی اتخاذ شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849839
نوامبر 02, 1401 در 02:15 ب.ظ
783 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اسماعیل تقی پور درباره پیروزی شاگردانش در این بازی سخت گفت: وقتی تیم های اول و دوم جدول با هم بازی می کنند نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. در چنین مسابقاتی باید تا آخرین لحظه با تمرکز زیاد کار کنید. تیم ما شروع خوبی داشت، اما بعداً روند کمی تغییر کرد، اما خوشبختانه بچه ها در نیمه دوم همان کاری را که ما در رختکن گفتیم انجام دادند و با برد زمین را ترک کردند.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد وضعیت کاپیتان این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

تقی پور: کمیته انضباطی درباره فخیم تصمیم گیری می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر فوتسال به برتری رسید. این تیم موفق شد با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود کراپ الوند را شکست دهد و با 27 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. این تیم مقابل کراپ دو چهره معروف خود را کم داشت و سرمربی نارنجی پوشان درباره غیبت آنها توضیح داد.

وی با تمجید از مهدی رستمی ها که در این دیدار جایگزین علیرضا صمیمی شده بود، در خصوص دلیل غیبت هافبک باتجربه تیمش مقابل کراپ گفت: علیرضا به دلیل مصدومیت در تمرینات قبل از بازی مقابل کراپ نتوانست ما را همراهی کند. خوشبختانه مهدی رستمی ها در این دیدار توانست جای خالی خود را پر کند و به خصوص در دقایق پایانی یکی از ستاره های ما بود. تیم پزشکی نیز در تلاش است تا صمیمی را هر چه زودتر به شرایط بازی بازگرداند.