تلاش برای بازگرداندن ورزشگاه شهرقدس به لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه شهدای شهرقدس یکی از ورزشگاه هایی بود که طی دو سه سال اخیر در لیگ برتر به عنوان میزبان برخی از تیم های تهرانی از جمله پیکان استفاده می شد.
در ابتدای این فصل این ورزشگاه میزبان پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بود اما پس از آن خودروسازان از وضعیت چمن ورزشگاه گلایه کردند. بعدها که هواداران به دنبال ورزشگاه بودند به دلیل شکسته شدن چمن ورزشگاه شهرقدس از پذیرش آن خودداری کردند.
حالا پیکان و هواداران هر دو تیم لیگ برتری تهران در حالی در ورزشگاه پاس قوامین میزبان حریفانی هستند که تیم های لیگ یک نیز با مشکل نداشتن ورزشگاه مواجه هستند.
در چنین شرایطی و با توجه به اینکه حتی لیگ وان حاضر به سفر به شهر قدس برای میزبانی از حریفان نبود، مسئولان شهری در آن شهر نسبت به ترمیم چمن اقدام کردند.
چمن ورزشگاه شهدا مدتی است که دوباره کاشت شده و به زودی با توجه به فصل بهار به شرایط مطلوب باز می گردد. حالا با احداث چمن ورزشگاه شهرقدس احتمالا باز هم شاهد استقبال تیم های تهرانی در این ورزشگاه باشیم.
اگر زمین چمن ورزشگاه برای فصل جاری آماده نباشد، احتمالا یکی دو تیم از تهران از فصل آینده بازی های خانگی خود در لیگ برتر و لیگ یک را در اورشلیم انجام خواهند داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسئولان شهرداری بیت المقدس ترمیم چمن ورزشگاه شهدا را آغاز کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1823143 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 20:40 |
2,762 امتیاز خبر|

0نظرات