تلاش برای جذب ستاره انگلیسی: هالند مداخله کرد

ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی تلاش می کند جود بلینگهام را متقاعد کند که به باشگاه بپیوندد.

تلاش برای جذب ستاره انگلیسی: هالند مداخله کرد


اما حالا اسکای اسپورت گزارش داده که رئال رقیبی جدی برای جذب بلینگهام دارد که می تواند این باشگاه را با مشکل مواجه کند و کار را برای آنها سخت کند.
منچسترسیتی در حال بررسی شرایط جذب این ستاره انگلیسی است و از اهرم بسیار مهمی در این زمینه به نام هلند استفاده می کند. این دو بازیکن قبلا در دورتموند هم تیمی بودند و رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند.
هلند مشتاق بازی مجدد با بلینگهام در ورزشگاه اتحاد است و امیدوار است بتواند او را متقاعد کند تا تابستان آینده به سیتیزن ها بپیوندد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی چند فصل گذشته بلینگهام خود را به عنوان یکی از بهترین و با استعدادترین بازیکنان اروپا معرفی کرده است که می تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد.
ستاره انگلیسی در سال 2020 از بیرمنگام به بوروسیا دورتموند پیوست و در دوران حضور خود در بوندسلیگا توانست تجربیات زیادی کسب کند و حتی در سن 19 سالگی به کاپیتانی دورتموند برسد.
این درخشش در تیم دورتموند و همچنین علاقه گرت ساوتگیت به او، بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را بر آن داشته تا به دنبال جذب این بازیکن برای فصل آینده باشند.
پیش از این بسیاری از رسانه های انگلیسی و اسپانیایی مدعی شده بودند که رئال مادرید اولین شانس برای جذب بلینگهام بوده و سران این باشگاه نیز پیشنهادی برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو آماده کرده اند تا دورتموند را برای انجام این انتقال متقاعد کنند.


سرویس خبر شماره: 1847574
19 مهر 1401 ساعت 09:57 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر