تلاش لیورپول برای رسیدن به هدف اولویت دار، کمی بیش از 50 میلیون پوند می تواند او را جذب کند

با گذشت یک ماه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هنوز هیچ بازیکن ارشدی به تیم لیورپول آرن اسلات اضافه نشده است، اگرچه به نظر می رسد که این امر به خاطر تلاش روسای آنفیلد نیست.

طبق نسخه چاپی O Jogo (از طریق پیزلی گیتس)، قرمزها در تلاش برای به خدمت گرفتن گونکالو ایناسیو به سختی فشار می آورند تا گزینه های دفاع میانی خود را تقویت کنند.

این نشریه پرتغالی مدعی شد که با توجه به اظهارات اخیر ویرجیل فن دایک که در برخی زمینه ها به عنوان تردید در آینده او در LFC تعبیر شد، مدافع اسپورتینگ لیسبون اکنون به عنوان یک هدف اولویت دار در نظر گرفته شده است و در پشت صحنه “پیشرفت” صورت گرفته است. یک حرکت بالقوه

این بازیکن 22 ساله در قرارداد فعلی خود بند آزادسازی 60 میلیون یورویی (50.4 میلیون پوندی) دارد و باشگاهش با وجود علاقه مندی بازیکنانی مانند منچستریونایتد، آرسنال و باشگاه او را با چیزی کمتر نمی فروشد. نیوکاسل

بیشتر بخوانید: “مذاکرات در جریان است” – مدافع سرسخت لیورپول در حال مذاکره درباره خروج احتمالی از آنفیلد

بیشتر بخوانید: “کلوپ” را دریافت کنید – کارشناس اصرار دارد که سرمربی سابق لیورپول “بهترین” مردی است که می تواند جای خالی مدیریتی بزرگ را بگیرد.

ایناسیو چند ماه است که با لیورپول پیوند خورده است و از آنجایی که پوشیده نیست که قرمزها در تابستان امسال به دنبال جذب یک مدافع میانی هستند، به نظر می رسید نام مدافع اسپورتینگ بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد.

زبان مبهم موجود در گزارش دقیقاً فریاد نمی‌زند که یک پیشنهاد رسمی قریب‌الوقوع است، بنابراین طرفداران ممکن است در مورد اینکه آیا چیزی مشخص در آن جبهه از هم‌اکنون تا پایان آگوست تحقق خواهد یافت یا خیر، شک دارند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

اگر ریچارد هیوز بر اساس شایعه علاقه مندی از آنفیلد عمل کند و به درستی بازیکن را برای آرن اسلات به دست آورد، چه نوع مدافعی خواهیم داشت؟

طبق گزارش FBref، آمار پاس‌های ایناسیو با نگاهی به مدافعان میانی در سال گذشته، با میانگین 8.56 پاس پیشرونده در 90 دقیقه، یکی از بهترین‌ها در اروپا است. با این حال، او در مقایسه با همتایان موقعیتی در سراسر قاره، از نظر اصول دفاعی مانند مهار، بلاک‌ها و فاصله‌ها سقوط می‌کند.

انتظار نمی‌رود که در روزهای آینده اتفاق مهمی در مورد علاقه لیورپول به این بازیکن 22 ساله رخ دهد، اما اگر با نزدیک‌تر شدن مهلت تابستانی نیاز به یک مدافع جدید بیشتر شود، شاید این امر ممکن است در نهایت جرقه LFC را به سمت اقدام مثبت سوق می دهد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/16/inacio-liverpool-summer-transfer-priority/ منبع: