تلاش پیشکسوتان استقلال برای حفظ سید حسین


سرویس خبر شماره: 2051240
6 تیر 1403 ساعت 21:11 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رئیس جمهور دست به کار شده: رفتنش محال است!

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال به نمایندگی از جانباختگان این باشگاه از سید حسین حسینی حمایت کرد.

تلاش پیشکسوتان استقلال برای حفظ سید حسین

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای توافق سران استقلال با یک دروازه بان خارجی برای پیوستن به این تیم، شایعات زیادی را درباره این باشگاه و سیدحسین حسینی به وجود آورد. در همین رابطه گفته می شود که کاپیتان آبی پوش به احتمال زیاد استقلال را ترک خواهد کرد زیرا دروازه بان خارجی در حال بررسی سهمیه بزرگسالان است.

از سوی دیگر، این سوال که آیا جذب این دروازه بان خارجی به درخواست جواد نکونام انجام شده است یا خیر، سوالی است که استقلالی ها پاسخ رسمی به آن نداشته اند و به نظر می رسد مشکلات به وجود آمده را به همراه داشته باشد. ابعاد بزرگتر در روزهای آینده

سوال جدایی احتمالی سید حسین حسینی از استقلال واکنش بسیاری از هواداران را برانگیخته است و حالا برخی از پیشکسوتان نیز اعتراض خود را به این سوال اعلام کرده اند. علی جباری، رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال که به تازگی این حکم را از فرشید سمیعی دریافت کرده، امروز در گفت و گوی خود درباره حسینی گفت: «سید حسین باید در استقلال بماند. “غیرممکن است که او را ترک کند.”

جباری محبوب پیشکسوتان استقلال امروز احتمال جدایی سید حسین را با دیگر اعضای باشگاه مطرح کرد و در گفت و گوی اخیر با سران باشگاه بحث ماندن سید حسین حسینی به گوش آنها رسید. .

پیشکسوتان استقلال همگی خواهان ماندن حسینی در این تیم بودند و با توجه به اینکه هنوز یک سال از قرارداد کاپیتان آبی پوشان باقی مانده است، باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در خصوص سید رخ خواهد داد. وضعیت حسین و ادامه یا پایان همکاری او با استقلال.

مجله اخبار فوتبال داخلی