تلاش یورگن کلوپ برای جذب هافبک جدید در حالی که پیشنهاد 35 میلیون پوندی آماده شده است – کوریره دلو اسپورت

این به‌روزرسانی توسط Corriere dello Sport (از طریق پیزلی گیتس) با این نشریه که مدعی شد این هافبک هلدینگ توسط تاتنهام، اتلتیکو مادرید، سویا و بارسلونا نیز پیگیری می شود.

پیشنهاد 35.4 میلیون پوندی – با فرض اینکه گزارش مورد بحث از نظر بودجه ای که ما برای تیم ملی مراکشی آماده کرده ایم دقیق باشد – کمتر از 44 میلیون پوند مورد نیاز برای خرید امرابات است.

شکل مثبت فابینیو باعث دلگرمی در ادامه نیمه دوم فصل خواهد شد.


همانطور که گفته شد، باید نگرانی جدی در بین تصمیم گیرندگان در آنفیلد وجود داشته باشد، با توجه به افت واضح در غیبت این بازیکن برزیلی از ترکیب.

امرابات، لیورپول
سفیان امرابات با مراکش به نیمه نهایی جام جهانی رسید

در حالی که کاملاً ممکن است که شماره 3 ما تا پایان کمپین در دسترس باشد، به نظر می رسد که با چهار صلاحیت برتر هنوز کاملاً ریسک کنیم.

بیشتر بخوانید: پدر هدف لیورپول از او می‌خواهد که به عنوان سرمربی با علاقه نقل و انتقالات به قرمزها بپیوندد – گزارش

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

در حالی که جردن هندرسون به طور کلی یک اپراتور توانمند در وسط پارک است، پیروزی دور از قانع کننده 2-1 مقابل لسترسیتی باید زنگ خطر را در مورد گزینه های ما در بخش میانی به صدا درآورد.

گفته می شود یورگن کلوپ در تلاش است تا به لیورپول کمک کند تا دومین خرید ژانویه خود را در قالب سوفیان امرابات از فیورنتینا دریافت کند.

در گزارش‌های اخیر در مورد توانایی مرسی‌سایدرها برای جذب یک بازیکن دیگر به تیم فراتر از کودی گاکپو، تضادهایی وجود دارد که ممکن است مانع دیگری باشد.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/jurgen-klopp-pushing-sign-midfielder/ منبع: