تلاش یک بازیکن برای حضور در پرسپولیس قابل تقدیر است/ گفتم حیف است 24 میلیارد تومان ضرر کنید!



محمد خدابندلو از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و مدیران سرخ پوشان مذاکراتی را با باشگاه مس رفسنجان برای انتقال این بازیکن انجام دادند اما تاکنون توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفت.

اما رضا درویش در گفت وگویی درباره انتقال احتمالی خدابندلو به پرسپولیس گفت: بیش از یک ماه است که درگیر این موضوع هستم و خدابندلو به من گفت که به اندازه تو با پدرم صحبت نکرده ام.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: باشگاه مس رفسنجان برای این انتقال مشکلات زیادی ایجاد کرد. باشگاه مس ابتدا مبلغ 6 میلیارد تومان برای میزان رضایت نامه آزادی خدابندلو را اعلام کرد و ما موافقت کردیم، سپس گفتند 8 میلیارد تومان و ما موافقت کردیم و دوباره این مبلغ 10 میلیارد تومان از سوی مس اعلام شد. باشگاه و باز هم توافق کردیم، این بار هم گفتند نه چون خدابندلو بازیکن استثنایی است و یکی دو روز دیگر پیگیری می کنیم که اگر در انتقال موفق نشدیم سراغ بازیکن دیگری می رویم.

درویش تصریح کرد: به جایی رسیدم که خودم به این بازیکن گفتم بس کن چون خدابندلو با حضور در پرسپولیس نزدیک به 24 میلیارد تومان ضرر می کند و این زحمات خدابندلو واقعا قابل تحسین است و باید قدر این بازیکن را دانست. عشق و حضور در پرسپولیس حاضر است چنین منابعی را نادیده بگیرد.

بیشتر بخوانید: عکس اوستون اورونوف رسما به پرسپولیس پیوست



سرویس داخلی اخبار فوتبال