تلخ ترین باخت دوران مربیگری نکونام در بدترین زمان!

به این ترتیب حساس ترین دوئل هفته به تلخ ترین شکل ممکن برای نکونام مقابل امیرقلانوی به پایان رسید تا جایی که این مربی کارکشته توانست برای ادامه فصل به تمهیدات دیگری فکر کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در آستانه پایان کار فولاد در لیگ قبل از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی نکونام و تیمش توسط امیر قلانویی رقم خورد.

تلخ ترین باخت دوران مربیگری نکونام در بدترین زمان!


سرویس خبر شماره: 1850410
05 نوامبر 1401 ساعت 22:11 |
17 هزار |

دهنقطه نظر

یک ساعت بعد از بازی، شرایط برای نکونام و تیمش تغییر کرد و آن ها که انتظار داشتند در 45 ثانیه آینده حملات خود را چند برابر کنند، دو گل دریافت کردند تا حتی گل زیبای کوشکی n بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین باخت فصل فولادی ها احتمالا یکی از تلخ ترین شکست های دوران مربیگری جواد نکونام بود. سرمربی سرخ پوشان اهواز که تیمش در این فصل نتایج مورد انتظار را کسب نکرد، انگیزه های شخصی و تیمی زیادی برای پیروزی مقابل گل گهر داشت و به همین دلیل هم تیمی هایش را با رویکردی تهاجمی تر از گذشته به زمین فرستاد. بازی ها.

اما موقعیت های فولاد یکی پس از دیگری توسط محسن فروزان مهار می شد تا اینکه در نیمه دوم با تغییر لیست گل گهر و حضور وسلی گومز به جای باینما، آن حفره خط هافبک پر شد تا بازی به کلی تغییر کند. شکل بازی

قرار دادن باینما در پست هافبک دفاعی به جای علیرضا علیزاده محروم، ترفندی بود که امیر قلعه نویی برای بازی امشب در نظر گرفته بود و شاگردان نکونام با استفاده از آن حملات گسترده ای را به سمت دروازه حریف انجام دادند.