تلخ ترین خبر برای بارسا/فاتی که قصد جدایی دارد



مصدومیت های متعدد باعث شده تا فاتی نتواند انتظارات خود را در چند فصل گذشته برآورده کند و همین موضوع شایعات زیادی را به راه انداخته است.

پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، شماره 10 این بازیکن افسانه ای به فاتی داده شد و بسیاری فکر می کردند او می تواند با استعداد و توانایی خاص خود جای ستاره آرژانتینی را در فهرست بارسلونا پر کند. اما این اتفاق نیفتاد و این بازیکن که پیش از این با درخشش در تیم بارسا همه را امیدوار کرده بود، هنوز نتوانسته اوج خود را پیدا کند. فاتی سال گذشته قرارداد خود را با بارسا تا سال 2027 تمدید کرد اما جدایی او از این باشگاه در تابستان آینده دور از ذهن به نظر نمی رسد.

پیش از این گفته شده بود که منچستریونایتد به طور جدی به این بازیکن علاقه دارد و حاضر است مبلغ هنگفتی را برای انتقال او به اولدترافورد هزینه کند. حالا روزنامه اسپورت نیز گزارش داد که فاتی از وضعیت فعلی خود در بارسا ناراضی است و معتقد است که شایسته دقایق بیشتری در زمین است.

بارسا نمی‌خواهد او را بفروشد و ژاوی قبلا تاکید کرده است که روی این بازیکن حساب می‌کند، اما اگر فاتی اصرار به جدایی داشته باشد، نگه داشتن او در نیوکمپ دشوار خواهد بود.

این مطلب را حتما بخوانید: خائنی باعث شد مسی بارسلونا را ترک کند!/ ماجرای ‘یوداس’ چه بود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی