تلس: تاثیر رونالدو روی منچستر باورنکردنی است

با لوک شاو در سمت چپ رقابت کنید:“من برای لوک شاو و همه هم تیمی هایم احترام زیادی قائل هستم. من اینجا هستم تا به منچستر کمک کنم تا به اهدافش برسد. سال اول حضورم کمی سخت بود، اما اکنون شرایط بهتر شده است. من خیلی قوی تلاش کردم. برای رسیدن به این سطح.» در پایان روز، مربی تیم اصلی را تعیین می کند و منافع تیم را در نظر می گیرد.

تلس ادامه داد: منچستر در تمام مسابقات قهرمانی شرکت می کند. ما برای رسیدن به این مرحله سخت کار کرده ایم و امسال می تواند زمان خوبی برای تغییر خیلی چیزها باشد. فردا این فرصت را داریم که به یک چهارم نهایی صعود کنیم و این شانس را از دست نخواهیم داد.

رونالدو در صدر:“برای همه هم تیمی ها مهم است که رونالدو در این سطح باشد. همه می دانند که او چقدر در رختکن و زمین تاثیرگذار است. رونالدو شگفت انگیز است و همیشه به تیم کمک می کند تا موفق شود.” ما همچنین تیم قدرتمندی هستیم و با رونالدو خطرناک تر از همیشه.”


سرویس خبر شماره: 1815329 |
23 مارس 1400 ساعت 18:30 |
554 امتیاز خبر|

0نظرات

اتلتیکو را حذف می کنیم

شب های لیگ قهرمانان اروپا:“این رقابتی است که من بیشتر از همه از آن لذت می برم. من بیش از 50 بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا انجام داده ام. در لیگ قهرمانان اروپا جزئیات بسیار مهم هستند و هرگز نباید تمرکز خود را از دست بدهید.” بازی ها بسیار سخت هستند و خوشحالم که برای فردا در دسترس هستم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

الکس تلس، مدافع چپ منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی مقابل اتلتیکو در مورد تاثیر و کیفیت رونالدو صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد میزبان اتلتیکو مادرید است. بازی رفت در واندامتروپولیتانو با تساوی 1-1 انجام شد و باید دید کدام تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند.

الکس تلس، مدافع چپ برزیلی منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“بازی در اولدترافورد است و ما همیشه از حمایت هواداران برخورداریم. تشویق هواداران منچستر بی سابقه است. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است و ما به دور بعد خواهیم رفت. هر زمان که در لیگ قهرمانان باشیم. ، ما فقط به رسیدن به سطوح بالاتر فکر می کنیم و بازی فردا از هر نظر حیاتی است. ما باید برنده شویم و برای شکست دادن اتلتیکو باید خوب بازی کنیم. “می دانیم چه بازی سختی در انتظار ما است.”