تماس بارسا با بدنساز برزیلی; شبیه رافینیا!

فابیو مازرجیان، بدنساز برزیلی نیز در این باره گفت:“بله، آنها از بارسلونا با من تماس گرفتند. آنها در چند روز گذشته تعدادی از بازیکنان خود را مصدوم کردند و رونالد آرائوخو را تا دو ماه در اختیار نخواهند داشت. به همین دلیل آنها نگران رافینیا هستند. آنها از من سؤال کردند. سؤالاتی در مورد فرم تمرینی او. ، تغذیه و مسائل دیگر و از من خواست که در تمرینات مراقب او باشم و زیاد به او فشار نیاورم. قبل از بازگشت رافینیا، گزارش تمرین و تمام کارهایی که او در اینجا انجام داده را برای آنها ارسال خواهم کرد.”

رافینیا که در تابستان به بارسا پیوست، تاکنون 700 دقیقه برای این تیم بازی کرده و یازدهمین بازیکن پربازیگر بارسا است. او همچنین در بازی قبلی برزیل مقابل غنا 79 دقیقه بازی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های داخلی، حالا بیشتر نگران رافینیا است و از بدنساز برزیلی خواسته است که مراقب او باشد.

تماس بارسا با بدنساز برزیلی;  شبیه رافینیا!


سرویس خبر شماره: 1845450
05 مهر 1401 ساعت 17:18 |
14.3 هزار |

5نقطه نظر

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در نشست خبری خود نگرانی کادر فنی بارسا در مورد رافینیا را تایید کرد و گفت:ما در راه تمرین بودیم که متوجه شدم باشگاه بارسلونا با بدنساز ما تماس گرفته و از او خواسته است که مراقب رافینیا باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در تعطیلات بازی های داخلی یکی از بدشانس ترین باشگاه های جهان است که تاکنون 4 بازیکن آن مصدوم شده اند. ژول کوند، فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و رونالد آرائوخو در روزهای اخیر مصدوم شده اند و کادر فنی بارسا اکنون نگران رافینیا تی است. وینگر برزیلی احتمالا امشب در بازی دوستانه برزیل مقابل تونس بازی خواهد کرد و کادر فنی بارسا نگران از دست دادن او هستند.