تماس بارسا با مدافع سابق رئال: به نیوکمپ بیا!

آلمانی پیش از این به این بازیکن پیام داده بود که بارسا در حال بررسی شرایط جذب وی است و اکنون به خوبی از این واقعیت آگاه است که رگیلون نیز علاقه زیادی به حضور در نیوکمپ دارد و این می تواند کار آنها را تسهیل کند.
تاتنهام برای فروش این بازیکن نزدیک به 25 میلیون یورو درخواست کرد اما با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالات و حضور چند بازیکن در ترکیب پست رجیلون، می توان این قیمت را به نوعی کاهش داد.
حتی برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که تاتنهام حاضر است این بازیکن را با ممفیس دیپای معاوضه کند اما این مهاجم هلندی هنوز تصمیمی برای ترک نیوکمپ ندارد.
AS گزارش می دهد که رئال مادرید تا 31 آگوست بند خرید 40 میلیون یورویی برای Reguilon دارد که می تواند روند مذاکرات بین تاتنهام و بارسا را ​​تحت تاثیر قرار دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب سرخیو رگیلون، مدافع سابق رئال مادرید است.


سرویس خبر شماره: 1835748
آگوست 07, 1401 @ 11:41 ق.ظ |
7.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا همچنان به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است و قصد دارد در تابستان امسال مدافعان بیشتری به خدمت بگیرد.
آنها قبلا آندریاس کریستنسن، مدافع چلسی را به صورت رایگان به خدمت گرفتند و همچنین با مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا به توافق رسیدند، اما پس از اینکه بارسا مانع از پیوستن ژول کوند و رافینیا به چلسی شد، باشگاه لندنی تصمیم گرفت که انتقال این دو بازیکن را صادر نکند. در بارسا
این امر باعث شده است تا شرایط سایر مدافعان موجود در این پنجره نقل و انتقالات را بررسی کنند و به نظر می رسد رجیلون گزینه مناسبی برای آنها باشد.
کیا جورابچیان، مدیر برنامه های وینگر تاتنهام در آمریکا به سر می برد و چند شب پیش میزبان یک قرار شام با متئو آلمانی و یوردی کرایف بود.