تماس با بنزما، مودریچ و راموس: به عربستان بیایید!

دولت عربستان سعودی در تلاش است تا کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس را به لیگ فوتبال این کشور منتقل کند.

تماس با بنزما، مودریچ و راموس: به عربستان بیایید!

به گزارش “ورش سه”، برنامه جذب کریستیانو رونالدو برای عربستان کاملاً موفقیت آمیز بوده و آنها اکنون امیدوارند ستاره های اروپایی بیشتری را به لیگ خود اضافه کنند.
این بازیکن پرتغالی پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با امضای قراردادی تا سال 2025 و دریافت دستمزد سالانه 250 میلیون یورویی تصمیم به انتقال به النصر گرفت و از آن زمان توجه زیادی به فوتبال این کشور جلب شد. .
حالا ال موندو گزارش داده است که دولت عربستان سعودی قصد دارد در تابستان سال آینده بنزما، مودریچ و راموس را به لیگ این کشور منتقل کند و امیدوار است بتواند این بازیکنان را برای حضور در این لیگ متقاعد کند.

1797109

قرارداد این سه بازیکن با رئال مادرید و پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و می توانند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاه عربستانی منتقل شوند. گفته می شود پیشنهاد دریافت دستمزد 30 میلیون یورویی در هر فصل نیز به این بازیکنان ارائه شده است.
ظاهرا نمایندگان عربستان با این بازیکنان تماس داشته اند و سعی کرده اند در مورد شرایط خوب این لیگ و امکاناتی که در اختیار آنها قرار می گیرد صحبت کنند. آنها حتی به این سه بازیکن گفتند که می توانند هر باشگاهی را که در لیگ عربستان ترجیح می دهند برای فصل آینده انتخاب کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1867941
12 فوریه 1401 ساعت 10:45
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر