تماشای بازی لیورپول در مقابل وولوز – پخش زنده آنلاین و اطلاعات تلویزیون جهانی – لیورپول اف سی

دفاع لیورپول از جام حذفی با تساوی دور سوم مقابل وولوز در آنفیلد در روز شنبه آغاز می شود. در اینجا نحوه تماشای زنده آنلاین و تلویزیون در سراسر جهان آورده شده است.

قرمزها فصل گذشته برای اولین بار پس از 16 سال قهرمان جام حذفی شدند و در فینال ومبلی در ضربات پنالتی چلسی را شکست دادند.

اولین بازی آنها در رقابت‌های این فصل میزبان تیمی از وولوز خواهد بود که نشانه‌هایی از پیشرفت زیر نظر جولن لوپتگی را نشان می‌دهد.

خرید جدید کودی گاکپو، که اوایل این هفته انتقال خود را از PSV کامل کرد، انتظار می رود اولین بازی خود را انجام دهد، در حالی که لیورپول پس از شکست مقابل برنتفورد در روز دوشنبه نیاز مبرمی به نتیجه مثبت دارد.

بررسی اینجا آنفیلد است برای آخرین اخبار تیم قبل از مسابقه.

همچنین می توانید بازی را با دانلود دنبال کنید این برنامه Anfield استاز جمله ترکیب، پوشش زنده و تمام واکنش ها و تحلیل ها.

مسابقه در ساعت آغاز می شود 8 بعد از ظهر (GMT) – یا ساعت 3 بعد از ظهر در نیویورک، 12 بعد از ظهر در لس آنجلس، 7 صبح (یکشنبه) در سیدنی، 12 صبح (یکشنبه) در دبی و 11 شب در نایروبی.

بینندگان انگلستان

بازی لیورپول در برابر گرگ ها به صورت زنده از شبکه آی تی وی 4 در انگلستان پخش می شود که همینطور است برای پخش زنده در ITVX در دسترس است.

This Is Anfield همچنین تفسیر متنی زنده را در سراسر جهان ارائه خواهد کرد در وب سایت ما و واکنش و تجزیه و تحلیل کامل مسابقه بر روی این برنامه آنفیلد است برای آیفون و اندروید بعدا

دانلود رایگان اینجا.

بینندگان ایالات متحده

بازی لیورپول مقابل وولوز به صورت زنده در ESPN+ در ایالات متحده نمایش داده می شود که برای پخش زنده در دسترس است اینجا.

This Is Anfield همچنین تفسیر متنی زنده را در سراسر جهان ارائه خواهد کرد در وب سایت ما و واکنش و تجزیه و تحلیل کامل مسابقه بر روی این برنامه آنفیلد است برای آیفون و اندروید بعدا

دانلود رایگان اینجا.

بینندگان کانادایی

بازی لیورپول و وولوز به صورت زنده در Sportsnet در کانادا نمایش داده می شود که برای پخش زنده در دسترس است Sportsnet اکنون اینجاست.

This Is Anfield همچنین تفسیر متنی زنده را در سراسر جهان ارائه خواهد کرد در وب سایت ما و واکنش و تجزیه و تحلیل کامل مسابقه بر روی این برنامه آنفیلد است برای آیفون و اندروید بعدا

دانلود رایگان اینجا.

در سراسر جهان

تفسیر صوتی زنده بازی لیورپول مقابل وولوز و بازپخش کامل بازی و نکات برجسته نیز در این سایت در دسترس خواهد بود. LFCTV GO اینجا.

راهنمای تلویزیون بقیه جهان ما را در زیر برای لیستی از پخش کنندگان تلویزیونی که مسابقه را به صورت زنده نشان می دهند، بررسی کنید.

This Is Anfield همچنین تفسیر متنی زنده را در سراسر جهان ارائه خواهد کرد در وب سایت ما و واکنش و تجزیه و تحلیل کامل مسابقه بر روی این برنامه آنفیلد است برای آیفون و اندروید بعدا دانلود رایگان اینجا.

بقیه دنیا

طرفداران می توانند دیدار دور سوم جام حذفی لیورپول را به صورت زنده در کانال های زیر در سراسر جهان مشاهده کنند.

SuperSport 2 Digitalb، beIN Sports Premium 1، beIN Sports English، beIN SPORTS CONNECT، TOD، DStv Now، SuperSport MaXimo 2، SuperSport Premier League ROA، SuperSport GOtv Football، SuperSport MaXimo 1، DStv Now، SuperSport MaXimo Premier League 2، SuperSport , SuperSport GOtv Football, SuperSport MaXimo 1, ESPN Argentina, Star+, Paramount+, DAZN, Sony LIV, SONY TEN 2, SONY TEN 2 HD, Play Sports, Eleven Sports 2 Belgium, Moja TV, SportKlub 1 Serbia, GUIGO, ESPN, Star+ , NOW NET e Claro, beIN Sports 3 Thailand, Astro Go, Diema Sport 2, Play Diema Xtra, Sportsnet One, Sportsnet Now, Sportsnet Now Plus, Sportsnet World, Sportsnet World Now, ESPN Chile, Bilibili, PPTV Sport China, Sky Sport 7 beIN Sports، Sportklub 1 کرواسی، Cytavision در حال حرکت، Cytavision Sports 3، Nova Sport 2، Viaplay دانمارک، Discovery+، 6’eren، Eurosport Player Denmark، Viaplay استونی، 6’eren، V Sport 2 فنلاند، V Sport Premium، Elisa Viihde Viaplay، رایگان، beIN SPORTS CONNECT، beIN Sports 2، DAZN1، Cosmote Sport 3 HD، myTV SUPER، Spíler1، TV2 Play، Stöð 2 Sport 2، beIN Sports Connect Indonesia، beIN Sports 3 Indonesia، ITVX، ITV 4، Premier Player HD، Premier Sports 1، Sport 1، SPOTV ON، ArtMotion، SuperSport Kosova 2، Viaplay لتونی، Viaplay لیتوانی، sooka، Astro Supersport 4، GO TV Anywhere، TSN2 Malta، ESPN2 Mexico، Ziggo Sport 14، Ziggo Sport Select، Ziggo Sport Tennis، beIN Sports Connect نیوزلند، MaxTV Go، TV3+ نروژ، V Sport+، Via نروژ، beIN Sports Connect فیلیپین، Eleven Sports 1 Poland، Sport TV چند صفحه‌ای، Sport TV3، VOYO، Pro Arena، Sportklub 3 اسلوونی، Movistar+، DAZN 1، Viaplay سوئد، V Sport Premium، Tivibu Spor 1، Setanta Sports اوکراین، FPT Play

با دانلود رایگان اپلیکیشن This is Anfield برای آیفون و اندروید، می‌توانید امروز و در طول فصل 2022/23 با ما همه اقدامات را دنبال کنید.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/watch-liverpool-vs-wolves-live-online-streams-and-worldwide-tv-info-2/ منبع: