تماشای شایسته شاگردان حسینی فینال نداشت!


کد اطلاعات: 2048889
26 ژوئن 1403 در 11:24 ب.ظ.
798

2نقطه نظر

تیم فوتبال آلومینیوم در نیمه نهایی جام حذفی عملکرد خوبی داشت.

تماشای شایسته شاگردان حسینی فینال نداشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک حملات زیادی را روی دروازه مس رفسنجان انجام داد اما در وقت های عادی و اضافی نتوانست از حریف خود پیشی بگیرد و در نهایت در ضربات پنالتی از راهیابی به فینال بازماند!

شاگردان مجتبی حسینی در این دیدار عملکرد قابل قبولی ارائه کردند و با حملات و روند هجومی فراوانی که در این دیدار داشتند، در بیشتر دقایق بازی روی توپ و زمین پرسه زدند و حملاتی از راه دور روی دروازه حریف ایجاد کردند اما بد. شانس و نبوغ نوشی صوفیانی مانع از گلزنی آنها شد.

2044050

حضور بازیکنان جوان در ترکیب آلومینیوم اراک و میل هجومی و قدرت های هجومی بالایی که در اختیار بازیکنان آلومینیوم قرار می گرفت، باعث شد تا آنها بتوانند بازی روان و تاکتیکی انجام دهند اما آن طور که باید دستمزد تیم هجومی خود را دریافت نکردند.

در این دیدار عارف حاجی عیدی هافبک دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم حضور موثری در حوالی محوطه جریمه مس رفسنجان داشت و چندین بار نیز اقدام به شوتزنی کرد که ضربات او راه به جایی نبرد.

در پایان این دیدار مهیج مس رفسنجان با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال مسابقات شد و تیم آلومینیوم اراک با عملکرد خوب خود از دور مسابقات حذف شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی